Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


ASEA M21 #228

Detale

NazwaASEA M21
(ASEA) (ASEA LJR 200-1 300kW/408HP ) 57-183 (1984-1992)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany
Zezłomowany
Modernizacje
?M31
(ASEA) (1998-2003)
Właściciele
GS Göteborg
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
228 / GS Göteborg
328 / GS Göteborg

Zdjęcia

12 lipca 2007 - Göteborg. Zdjęcie pstryknął mój brat.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

30 maja 2008 - Göteborg, Aschebergsgatan. Przypadkowo odkryta ciekawostka, tunel tramwajowy łączący Södra Vägen z przystankiem Szkoła Techniczna Chalmers. Jest dosyć długi, ma wyjścia ewakuacyjne i przebiega w skale, na której leży chyba cała dzielnica.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 7

15 sierpnia 2011 - Göteborg, Teleskopgatan (11). Dla odmiany poza centrum większość tras tramwajowych poprowadzona jest z dala od ulic, z licznymi tunelami i bezkolizyjnymi skrzyżowaniami. Jest to konsekwencja dawnego projektu przebudowy sieci tramwajowej na coś w rodzaju Stadtbahnu.
Autor: Marcin Ciszewski
cenzor
20 sierpnia 2011 - Göteborg, Runstavsgatan. W latach 80. ubiegłego wieku w Göteborgu pojawiły się pierwsze dwuczłonowe wagony M21. W latach 1998-2002 wagony wydłużono o niskopodłogową wstawkę wybudowaną w zakładach Mittenwalder Gerätebau GmbH. Tak powstały wagony M31 o układzie osi Bo'1'1'Bo'. Mam nieodparte wrażenie, że oparcie skrajnych członów półsamonośnych na samonośnym członie środkowym podpartym tylko na 2 osiach powoduje, że wagon łatwo wpada w poślizgi, a sam bieg do najspokojniejszych nie należy.
Autor: Tomasz Paszko
newsercenzortramdriver
21 sierpnia 2011 - Göteborg, Hammarkullen. Jest to jedyny z prawdziwego zdarzenia podziemny przystanek tramwajowy w tym mieście. Prawdopodobnie nie ma tutaj jakiejś szczególnej wentylacji (jak to bywa np. w metrze), na przystanku panuje bowiem klimat jak w jaskini: jest zimno i wilgotno.
Autor: wg
limitercenzortram
21 sierpnia 2011 - Göteborg, Hammarkullen. Porównując foto z nieco nowszym ujęciem można dostrzec drobny lifting podziemnego przystanku.
Autor: wg
limitercenzortram
8 stycznia 2022 - Göteborg, Kungsportsbron.
Autor: Domas
newser
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: