24 sierpnia 1984 - Gdańsk, pętla Zaspa. „Świeżynka” 06343+06344 na linii 14 (Zaspa – Marksa – Siedlce).Gdańsk, pętla Zaspa. „Świeżynka” 06343+06344 na linii 14 (Zaspa – Marksa – Siedlce). Autor: Kelly
21 września 1995 - Gdańsk, Siedlce. 105Na 06343+06344 w reklamie "Mostostal" wjeżdża na pętlę jako linia 10. Miał to być ostatni dzień kursowania tej linii z tym oznaczeniem, albowiem 22 września 1995 roku miał wejść nowy układ linii tramwajowych w Gdańsku oparty o linie magistralne i uzupełniające, ze zmienioną numeracją - linia 10 miała stać się linią 3. Jednak ostatecznie do rewolucji nie doszło, spanikował Urząd Miejski, który obawiał się linczu ze strony mieszkańców. Dodać należy, że wydrukowane były wszystkie rozkłady trasowe, tabliczki z rozkładami dla motorowych, podziały pracy, wydrukowano także mase folderów z opisem zmian - wszystko poszło do kosza.Gdańsk, Siedlce. 105Na 06343+06344 w reklamie \"Mostostal\" wjeżdża na pętlę jako linia 10. Miał to być ostatni dzień kursowania tej linii z tym oznaczeniem, albowiem 22 września 1995 roku miał wejść nowy układ linii tramwajowych w Gdańsku oparty o linie magistralne i uzupełniające, ze zmienioną numeracją - linia 10 miała stać się linią 3. Jednak ostatecznie do rewolucji nie doszło, spanikował Urząd Miejski, który obawiał się linczu ze strony mieszkańców. Dodać należy, że wydrukowane były wszystkie rozkłady trasowe, tabliczki z rozkładami dla motorowych, podziały pracy, wydrukowano także mase folderów z opisem zmian - wszystko poszło do kosza. Autor: Krystian Jacobson
1999 - Gdańsk, Marynarki Polskiej / Węzeł Kliniczna. W czasach, kiedy po Gdańsku jeździły tylko stopiątki za to każda w reklamie.Gdańsk, Marynarki Polskiej / Węzeł Kliniczna. W czasach, kiedy po Gdańsku jeździły tylko stopiątki za to każda w reklamie. Autor: Piotr Tomasik
Komentarze: 6
29 czerwca 2002 - Gdańsk Nowy Port, zajezdnia tramwajowa.Gdańsk Nowy Port, zajezdnia tramwajowa. Autor: ikarus
Komentarze: 4
9 listopada 2005 - Gdańsk, ul. Oliwska.Gdańsk, ul. Oliwska. Autor: Łukasz Kuczewski
9 listopada 2005 - Gdańsk, ul. Oliwska. W tle pomnik Westerplatte.Gdańsk, ul. Oliwska. W tle pomnik Westerplatte. Autor: Łukasz Kuczewski
13 września 2007 - Gdańsk, ul. Rzeczypospolitej. Nowoporcki 105Na 1343+1344 dojeżdża do przystanku "Startowa". Swoją drogą, jest to jeden ze składów, który ostatni NS miał w 1995 roku:DGdańsk, ul. Rzeczypospolitej. Nowoporcki 105Na 1343+1344 dojeżdża do przystanku "Startowa". Swoją drogą, jest to jeden ze składów, który ostatni NS miał w 1995 roku:D Autor: Krystian Jacobson
Komentarze: 2
29 grudnia 2007 - Gdańsk, ul. Marynarki PolskiejGdańsk, ul. Marynarki Polskiej Autor: M.S.
18 lutego 2008 - Gdańsk, pętla Kliniczna. 105Na 1343+1344 na linii 95 (Kliniczna - Nowy Port, przez Brzeźno)Gdańsk, pętla Kliniczna. 105Na 1343+1344 na linii 95 (Kliniczna - Nowy Port, przez Brzeźno) Autor: Krystian Jacobson
8 lipca 2008 - Gdańsk, ul. Pomorska. W tamtych czasach bardziej pożądany byłby skład potrójny...Gdańsk, ul. Pomorska. W tamtych czasach bardziej pożądany byłby skład potrójny... Autor: luki_1133
15 października 2008 - Gdańsk, ul. Nowe Ogrody. 105Na 1343+1344 a w tle Ikarus 260 #2322Gdańsk, ul. Nowe Ogrody. 105Na 1343+1344 a w tle Ikarus 260 #2322 Autor: Krystian Jacobson
Komentarze: 1
25 lutego 2009 - Gdańsk, ul. Strajku Dokerów. Nowy Port to taka dzielnica, gdzie chciałoby się mieć zdjęcie w każdym punkcie sieci tramwajowej. Gdańsk, ul. Strajku Dokerów. Nowy Port to taka dzielnica, gdzie chciałoby się mieć zdjęcie w każdym punkcie sieci tramwajowej. Autor: Tomasz Flaga
Komentarze: 3
20 lutego 2010 - Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej.Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej. Autor: Alan
2010 - Gdańsk, wnętrze skasowanego już wagonu 105Na 1343 w portowym składzie 1343+1344. Mimo, że był to trup, bardzo lubiłem nim jeździć. Przez lata nie zaniknęły u niego klapy nawiewu powietrza z rozrusznika do wnętrza wozu, dzięki czemu w salonie było równie ciepło co w kabinie. Zawsze przypomina mi się ten wóz, gdy w zimie świnia próbuje klimatyzacją i nagrzewnicami nagrzać pięć członów do automatycznego zadanego +19 przy -15 na zewnątrz (przy poborze prądu z sieci >60A co na bank cieszy elektrownię) gdy z kolei skasowany 1343+1344 potrafił spokojnie przy -15 mieć +15 przy wiejącym poziomo śniegu (a wóz nie posiadał programu i wietrzył się regularnie co przystanek) a przy uczciwie grzanych oporach rozrusznika potrafił mieć i więcej. Jednak nie czarujmy się: był to wyjątek wśród stopiątek. Stopiątka stopiątce czasem była równa ale dwóch takich samych wnętrz po parunastu latach eksploatacji nie dało rady już znaleźć. Ten wagon także nie odstawał od normy: każdy kolejny kawałek salonu wydaje się być z innej parafii: poręcz alu z zółtymi proszkami, klapy z ryflami wespół z oryginalnymi z gumami, brak szafki z przekształtnikiem na tylnim zwisie kontra lekko zmodyfikowana szafa WN, itd.Gdańsk, wnętrze skasowanego już wagonu 105Na 1343 w portowym składzie 1343+1344. Mimo, że był to trup, bardzo lubiłem nim jeździć. Przez lata nie zaniknęły u niego klapy nawiewu powietrza z rozrusznika do wnętrza wozu, dzięki czemu w salonie było równie ciepło co w kabinie. Zawsze przypomina mi się ten wóz, gdy w zimie świnia próbuje klimatyzacją i nagrzewnicami nagrzać pięć członów do automatycznego zadanego +19 przy -15 na zewnątrz (przy poborze prądu z sieci >60A co na bank cieszy elektrownię) gdy z kolei skasowany 1343+1344 potrafił spokojnie przy -15 mieć +15 przy wiejącym poziomo śniegu (a wóz nie posiadał programu i wietrzył się regularnie co przystanek) a przy uczciwie grzanych oporach rozrusznika potrafił mieć i więcej. Jednak nie czarujmy się: był to wyjątek wśród stopiątek. Stopiątka stopiątce czasem była równa ale dwóch takich samych wnętrz po parunastu latach eksploatacji nie dało rady już znaleźć. Ten wagon także nie odstawał od normy: każdy kolejny kawałek salonu wydaje się być z innej parafii: poręcz alu z zółtymi proszkami, klapy z ryflami wespół z oryginalnymi z gumami, brak szafki z przekształtnikiem na tylnim zwisie kontra lekko zmodyfikowana szafa WN, itd. Autor: Herbatnik