Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Czepiając się szczegółów w tak ładnych okolicznościach, ten konkretny egzemplarz powinien być oznaczony jako S`elega R FD. Model R, w odróżnieniu od wcześniejszych wersji zabudowany został na zupełnie nowym podwoziu serii KL-RU1F, w którym największą zmianą jest zastosowanie silników turbo z intercoolerem. Starsze modele miały tylko silniki wolnossące, tutaj stosowano jednostki napędowe typu F17C-T (w układzie V8) o pojemności zaledwie 17 litrów i mocy 450KM. W tym konkretnym egzemplarzu (najuboższej i najniższej wersji FD) użyto jednak starszego silnika o pojemności 21 litrów i mocy 360KM, a zmiany w porównaniu z poprzednim modelem odnoszą się do spełniania bardziej wyśrubowanych norm czystości spalin, nowej skrzyni biegów, mostu z innym przełożeniem, opcjonalnie stosowania mocniejszego magnetycznego retardera i zmienionej stylistyki ściany przedniej i tylnej.
Litery FD odnoszą się do wersji wysokości i długości.
Dzięki. Zanim bym do tego wszystkiego doszedł, to te zdjęcia by przeleżały jeszcze wiele miesięcy. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki co do uwiecznionych modeli.