Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
14 sierpnia 2014 - Arnhem, Eldenseweg. Pierwszy z jedenastu zakupionych w 2013 roku Hessów BGT-N1D. Niech Was nie zmyli identyczny wygląd pudła, to zupełnie nowa konstrukcja nazywana Swisstrolley4. Różnice tkwią jednak głównie w szkielecie pojazdu i zastosowanych rozwiązaniach technicznych. Trolejbusy te są przede wszystkim o 900 kg lżejsze od Swisstrolley3, posiadają tylko jeden silnik elektryczny produkcji TSA o mocy 240kW (napędza tradycyjnie tylną oś) oraz mały agregat prądotwórczy o mocy 50kW napędzany silnikiem VW spełniającym normę Euro5. Podobnie jak starsi bracia mają tylko troje drzwi. Trolejbusy z tej dostawy oznaczono numerami 5243-5253. Wkrótce dotrą kolejne.