Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Pomysł ma swoje uzasadnienie, lecz GOP nie zgodzi się na coś takiego bo to przecież większe wydatki na wozokilometry.
PKM K-ce ogłosił przetarg na 15 przegubów i 5 solówek.
Wiem, widziałem. Solówki mają iść na Zawodzie ale wątpię, że wszystkie tam pójdą.
Znowu Solarisy będą. SIWZ skopiowany z poprzednich zamówień. Praktycznie od 2012 robią kopiuj+wklej w każdym przetargu.
@KiKo899: Uzasadnij dlaczego proponowałbyś taką zmianę trasy? Moim zdaniem Muchowiec Park to mały generator ruchu, w przeciwieństwie do Trzech Stawów. Ludzie naprawdę nie jeżdżą na rekreację od poniedziałku do niedzieli od 4:00 do 23:00.
Dodam jeszcze, że jak miałem 110 to do pętli na Muchowcu dojeżdżałem sam lub z pasażerami, którzy chcieli jechać na Trzy Stawy lecz nie sprawdzili rozkładu. No i nie wiem czy pamiętasz pustą 900.
@K2: Ludzie nie jeżdżą bo nie ma czym jeździć, raz na 2 godziny to za mało. Oferta nie jest zachęcająca to ludzie nie korzystają. Nie twierdzę, że przez cały rok 110 powinna dojeżdżać wszystkimi kursami do przystanku Muchowiec Pętla lecz np. od Kwietnia do końca Października powinna tutaj kończyć/zaczynać każdy kurs. Przypominam, że przed remontem Dworca PKP w Katowicach kończyły tutaj i zaczynały aż dwie linie i pasażerowie byli, szczególnie w niedziele. Wracając jeszcze do linii 110, fakt na zakupy do Trzech Stawów sporo ludzi jedzie ale można przecież wyznaczyć trasę przez Centrum Handlowe 3 Stawy do Muchowiec Pętla. Autobus może nawet wjeżdżać na teren wspomnianego centrum handlowego po czym odjechać w stronę Muchowca - z powrotem tak samo. Według mnie najlepszym rozwiązaniem byłoby przywrócenie dawnych tras przejazdów linii 0 i 50 a 110 skierować na 3 Stawy tak jak to było przed remontem Dworca. Co do 900, pewnie, że pamiętam; ta linia woziła powietrze bo nikomu z Siemianowic nie chciało się przesiadać aby dojechać na Muchowiec.
Aż dwie linie, hahahaha, nie ma to jak mierzyć ofertę numerkami.