Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie kumam tej polityki taborowej, starsze jeżdżą, a nowsze kasują. Zresztą to wręcz rzeź z tymi Setrami w 2014 i 2015 roku. Poza tym jest problem z Setrą SG 0124H. Do ok. 28 sierpnia 2014 roku wyświetla się ubezpieczenie na tą rejestrację, później już wyświetla się tylko na numer VIN. W styczniu 2015 roku ubezpieczenie wygasło nawet na VIN. Zagadka jest taka, że albo w sierpniu wóz otrzymał nową rejestrację, jakąś FZA. Albo wóz sprzedali i dostał rejestrację u innego właściciela. A czy jest możliwość że dalej mógł jeździć na próbnej i pod nią miał ubezpieczenie? Na tą chwilę na BA pojazdu nie znalazłem, bo SG 0124H już się nie wyświetla, a kombinacje FZA zbliżone do zmienionej rejestracji wozu SG 0125H nie znalazłem.
Co do tych dówch setr nie mam pojęcia co z nimi gdyż trafiły do Żar Co do kasowania młodszych autobusów a pozostawiania starszych.... to Feniks zdecydowaną większość kursów sam organizuje i nie jeździ pod banerem MZKP/KZK GOP gdzie patrzy się głównie na rocznik... To bardzo dobrze, gdyż epiej dla firmy zostawić kika at starszy autobus w lepszym stanie niż trochę młodszy w opłakanym stanie