Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A jak tam się mają te wysłużone neoplany 5254 i 5255? Jeszcze kursują?
#5255 dosyć często pojawia się na dodatkach, ostatnio zwłaszcza 146/173.
5254 też jeszcze w miarę często do zaobserwowania na trasie między innymi na dodatku 197.
Liczę że pojawi się na R
@Karol Woźniak Przez długi czas nie robiłem zdjęć, więc może już zapomniałem jak się robi dobre zdjęcia.
A jaka jest tak kwestia od malowania rurek? Bo skoro ma niezniszczone fabryczne, to po co nabijać koszty? Malowanie proszkowe kosztuje, a jak ktoś ma widzimisię, to niechaj daje na to kasę. Słyszałem, że jak chcesz startować z autobusem do przetargu na obsługę linii, to masz mieć żółte, a jeśli obstawiasz "swoje" to ... możesz mieć żołte, ale nie musisz. Tę kwestię regulują zapewne szczegółowe przepisy więc musisz pogrzebać
ZKM wymaga żółtych rurek od prywaciarzy, ale komunalnych traktuje jak święte krowy. Skoro jest inny powód niż to, żeby nabić koszty przewoźnikom prywatnym i za wszelką cenę utrudnianie im współpracy to komunalni również powinni malować rurki na żółto.
To, że tak jest wynika tylko i wyłącznie z faktu, że prywaciarze, chcąc jeździć, muszą wystartować w przetargu. A tam, w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest dokładnie opisany przedmiot zamówienia i autobus/y. Jeśli w przetargu uczestniczą komunalni, to bezwzględnie muszą posiadać auto z żółtymi, proszkowo lakierowanymi poręczami. Za świadczenie usługi autobusem bez takich rurek, ZKM na pewno, ku uciesze zgromadzonej tu gawiedzi nałoży odpowiednią karę.