Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
To jest albo OPR A697 albo OPR 94AT z Prudnika. Z rocznika 1999 były tylko te 2 H10.
To jest na 100% OPR A697. Na czas odbudowy była zarejestrowana na Autosan jako RSA 18119.
Jeszcze odnośnie tej H10 z Bielska : to jest dawna RSA H959. Obecnie posiada VIN RSA005140064, nowy nr rej. BBI CM76 (wg. CEP).
@Adrian_: A co powiesz na to? "Treść zapytania:
"Czy pojazd o numerze rejestracyjnym OPRA697 posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 2014-10-07?"
Treść odpowiedzi:
Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym posiadał w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:
polisa: 0001577108 dla pojazdu: AUTOSAN H10-10
zakład odpowiedzialny: GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
adres: Postępu 15B, 02-676 Warszawa "
"Treść zapytania:
"Czy pojazd o numerze rejestracyjnym RSA18119 posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 2014-10-07?"
Treść odpowiedzi:
Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym posiadał w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:
polisa: IL4~07330005~FKIL40733 dla pojazdu: AUTOSAN H10-10.02
zakład odpowiedzialny: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
adres: Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa "
@PeKaes Zgodzę się z tobą
Z tego co piszecie wynika ,że z dwóch,które poszły na odbudowę do Sanaka,to po odbudowie jeden poszedł na północ, a drugi wrócił tam,skąd odszedł czyli do Prudnika ,ponieważ widziałem go dzisiaj na kursie Prudnik-Wrocław
http://autosan.cba.pl/historia/historia21.html na tej stronie jest podane ile dokładnie autosanów poszło do odbudowy