Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
1 listopada 2013 - Kraków, ul. Rakowicka.
W sumie nie dodałem żadnego podsumowania WŚ w Krakowie, więc koryguje to niedopatrzenie:
Jeżeli chodzi o tramwaje, ucieszył fakt wzrostu wykorzystania pojazdów niskopodłogowych do obsługi cmentarnej. Dobór linii też był całkiem odpowiedni, choć momentami na linii "82" przydały by się wtyczki w postaci jednego czy dwóch składów 3x105Na.
Oczywiście nie odbyło się też bez większych wpadek. Linia "81" co roku jeżdżąca do Borku Fałęckiego, została (w imię propagandy) skierowana do pętli Czerwone Maki. Linia ta nie miała większego sensu, gdyż w 100% pokrywała linie "52", tworząc takt 1/9/11/1, przez co obie jeździły kompletnie puste, a linie "8" i "10" w Kierunku Borku Fałęckiego momentami nie zbierały pasażerów z przystanków.
W przypadku autobusów większych wpadek nie było, poza faktem, iż linia "810" łącząca Grębałów z Batowicami i "802" łącząca Cracovię z Batowicami jeździły za często, wożąc garstki pasażerów, w momencie, gdzie linie "244" (łączy cmentarz w Wieliczce z cmentarzem w Borku) oraz "193" (łączy Wieczystą z Czyżynami, mijając pod drodze Batowice i Mogiłę) miały problemy z zabraniem wszystkich chętnych z przystanku.