Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie wiem jak mechanicznie z nimi, ale wizualnie - aż szkoda kasować.
No szkoda kasować, NG robione w latach 2004-2005, a taki #215 to nawet w 2006 roku. Już ktoś gdzieś to pisał, ale w Katowicach posłużyłyby jeszcze spokojnie ze 2 lata jak nic.
Oprócz #020 i #1618 zostały do skasowania już same po NG w latach 2004-2005.
Wiadomo już jakie solówki przyjdą za 120M ? Czy możemy się domyślać ?
we łbie się poprzewracało od dobrobytu
Dziwie się, że pkm katowice nie bierze tego chodźby w cenie złomu. Obie strony by nie straciły a pkm katowice by miał co puszczać wkońcu
@Robert - mechanicznie są w dużo lepszym stanie, niż niektóre katowickie heble.
@andrzejh69 - cóż poradzisz... wszędzie "na siłę" niska podłoga ma być...
Dalej uważam, że w obecnej sytuacji finansowej (i drogowej) nie można posiadać taboru złożonego w 100% z LF/LE, ale KZKGOP wymaga i cóż poradzisz...
Wymaga? Przecież KZK GOP na PKM S-c jakiejś specjalnie presji nie wywiera?
Ale nie znaczy to, że kompletnie leje na to co jeździ.
Mogę nie lubić Ikarusów, ale tych sosnowieckich szkoda trochę. Chociaż tych katowickich też będzie mi brakować, kiedy ich już nie będzie. Zdjęcie fajne, ale mam pytanie, czy tych 120-stek nie dało się sprzedać gdzieś do Ukraińców czy Białorusinów?
#036 jest wystawiony na sprzedaż ale brak chętnych na jego zakup.
@Jelczu - w przyszłym roku KZK ogłosi przetarg na obsługę WSZYSTKICH linii PKM S-ec. Mając na uwadze przetargi z ostatnich lat, gdzie była wymagana niska podłoga, PKM się do tego szykuje.
jacku ja pisałem ,nasz PKM o ikarusy dbał, zresztą nie tylko
M11 ale jak to ? Zabiorą nam linie ? Chociaż PKM Katowice mógłby pojawić się chociaż na jednej normalnej linii w Sosnowcu
Nie zabiorą, ale ogłoszą przetarg na linie obsługiwane przez PKM. Co prawda to będzie tylko formalność i prywaciaże którzy będą zainteresowani obsługą tych linii zostaną spławieni
*prywaciarze