Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
I rozumiem, że koszty wykonawca by poniósł jak za linię dzienną? Pomyślałeś, że może to się inaczej rozlicza?
Ustalonoby od której godziny zaczyna się stawka nocna i tyle. Pasażerowie przesiadający się z N0 na T1 mieliby możliwość kontynuowania podróży na bilecie z N0, a w autobusach kierowcy sprzedawaliby bilety nocne. Tak, wiem - w Gdańsku takie akcje raczej niewykonalne. Jest jak jest i nie narzekajmy.
http://trojmiasto.tv/Poludniowa-Obwodnica-ugiela-sie-3472.html?s=Obwodnica%20Po%B3udniowa - W Gdańsku to normalka. ;P
@Romsterek: POG należy akurat do GDDKiA. Z jednej strony mamy błąd wykonawcy z okolic Wieśherowa, który przestał istnieć, a teraz znowu dziala. Z drugiej zaś trudny teren Żuław Wiślanych.
Czyli Łostowice to już Żuławy?
@gryf114: Czytać ze zrozumieniem uczą w podstawówce. Chodzi o obniżenie asfaltu na POG.
@gryf114: linia na tzw. łostowice, ani jednym podkładem nie zahacza o Łostowice. A granica między żuławami a kaszubami leży dokładnie na kanale Raduni
Wiem, że stary temat i w ogóle...
Ale przepisy taryfowe umożliwiają ukończenie podróży na bilecie czasowym skasowanym w linii dziennej w linii nocnej.