Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
W GOPie ostatnio poprzeczka jest coraz to wyzej, wiec niekoniecznie.
Ja myślę, że MZA mogłoby się jakimiś zaopiekować... Albo Lion'sami G, co by się ze Stalowej pozbyć Ikarusów i/lub M121M do końca. MANy do tej zajezdni idealnie pasują, a aktualnie autobusów tej marki w Warszawie więcej nie będzie po ostatnim przetargu. Jak R-13 ma być domem MANów, to będzie okazja, aby wcielić to w życie, zamiast urządzać powrót Solarisa, czy innej marki.
Ponawiam ponownie pytanie kiedy ITS ma koniec umowy ?
Bodajże do końca maja lub czerwca, tak samo jak SU10 Mobilisu.
@cccd: Bądźmy poważni. Solarisów Veolii to nawet w GOPie za bardzo nie chcieli, a MANy z ITSu mają podobny stan techniczny (no, może się nie palą tak łatwo). A w ciągu tych kilku lat standardy się podniosły, więc nie sądzę, by znaleźli się chętni na tak zajechane wozy. Chyba, żeby ITS chciał je przenosić do Radomia...
Daniel_FCB: nigdy nie byłem w Warszawie, więc trudno mi ocenić ich stan. Chyba, że opchną je za grosze (ze względu na to, jak są zapuszczone), a MZA od razu posłałoby te wozy do remontu, tak jak to się robi aktualnie z SU15/N4020/M181M/NG313.
ITS ma ważny kontrakt na solówki do 31 maja 2013 roku.
Ogólnie stan techniczny i wizualny wozów z ITS-u pogarsza się z tygodnia na tydzień... /kl
Na 3 sztuki U10 to by sie mogl ktos aktualnie skusic, ale troche za stare sa.