Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Według mnie można, pod warunkiem, ze nie będzie w nich bajerów typu klima, napęd autonomiczny... Akurat polscy odbiorcy to ostatnio za trolejbusy solidarnie solidnie przepłacają.
Wczytałem się w SIWZ - wymagają superkondensatorów lub akumulatorów które ładowane w trakcie hamowania będą w stanie przemieścić pojazd bez zasilania zewnętrznego na odc. 500 m. Poza tym silnik co najmniej 150 kW i to chyba tyle jeśli chodzi o punkty krytyczne. Zobaczymy kto złoży oferty, SB&C może oczywiście podejść do sprawy prestiżowo i dać niższą cenę.
Chyba odwrotnie - jak podejdą prestiżowo, to będą trzymać klasę i nie będą zaniżać ceny Jak będą napierać na Bogdana z Cegelekiem, to i tak go kupią. Ich problem.
No to w takim razie słabo faktycznie. Może nawet wszyscy przekroczą wartość zamówienia.
Raczej nie przekroczą, bo cena nadwozia Bogdana znacząco odbiega od ceny Solarisa. Jakimś dziwnym trafem trolejbus Cegeleca i superkondensatorem przejeżdża właśnie 500 metrów bez sieci...
Pamiętam jak SB&C urządził "wileńską kawiarenkę" na Transexpo - nie wiem na czym to dokładnie polegało, no ale widać było nie tylko wtedy, że bardzo są dumni z dostaw dla Wilna i Kowna. Dziś oczywiście mogą już tak bardzo nie być zainteresowani Republiką Litewską, widząć, że rynek jest znacznie mniej chętny na ich produkcję niż się w pewnym momencie wydawało.
Jaki to punkt krytyczny silnik 150 kW jeżeli standardem jest 170 kW? Ultracapsy na 500 m to 30 000 zł. Idzie się zmieścić w ich kwocie z Trollinem.
Ploty z Wilna są takie, że zwycięży Skoda 26Tr, czyli jednak Solaris...