Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie wiem kto się w pepickich wozach rozkochał? Ja nadal ich nie cierpię.
Fotografowie z phototrans.eu ostatnio masowo nawiedzają ten piękny kraj. A ja naprawdę dziwię się Twojej awersji do czeskich wozideł.
Ja też ostatnio zmieniłem zdanie na temat SORów, między innymi przez to że miały się u nas pojawić, wiem, nie są to świetne pojazdy, ale złomy też z nich nie są. Według mnie Janusz powinienneś się już do nich przyzwyczaić a nie ciągle marudzić na nie
Co za dużo to niezdrowo! A i wolę popierać polskie badziewie a nie czeskie. Poza tym do przełknięcia (dla mnie) są Iribusy natomiast 12 metrowe garbate Sory - nigdy w życiu. Do pewnych rzeczy można się przyzwyczaić a pewnych się po prostu nie trawi. U mnie jest tak z Sorami. Sorry.
I się cieszcie, że pojawią się Conecta.
@Janusz_K: Tak jak Ci już pisałem, po wyborze sronekt zbytniego entuzjazmu wśród nas nie ma.
Nie ma entuzjazmu? NB12 czy Sancity traktowalibyście jako urozmaicenie przy dominacji Merców i MANów. A czy bylibyście szczęśliwi gdyby cały tabor zamieniliby Wam na Sory? I w dodatku takie pokraczne? Naprawdę w Sorach nie ma nic nadzwyczajnego. Prawie każdy producent autobusów może wyprodukować autobus na takim poziomie zaawansowania technicznego a na poziomie Mecedesa już nie.
Co takie nadzwyczajnego jest w sronektach, technologia z połowy lat 90.? NB12/Sancity pojeździłyby 3 lata(zapewne z dużymi przerwami, a tu wymagania rezerwy jednoznacznie wskazywały, że DLA ściągnęłyby Citara, które mają na stanie) i pożegnalibyśmy się z nimi na stałe, a tak, kolejne trzeszczące sronekta zostaną jeszcze na długie lata w rybnickim Transgórze.