Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ufo atakuje
a po co go pomalowali na czerwono; przecież we wrocku zawsze tramwaje były niebieskie
Nie zawsze i nie wszystkie, ale to temat na osobną dyskusję a poza tym kwestia koloru kanciaka została już wyjaśniona.
Numery tego kanciaka wygladaja mi na iscie poznanskie, to znaczy nie numeracja, tylko ksztalt cyfr...:)
Dokladnie - to jest poznanski kroj czcionek...
czy możecie przypomniec o co chodzi z tym kolorem kanciaka.
Chciałbym się dowiedzieć ile kanciaków dotarło do wrocławia w 1970 roku jakie były ich losy ( jaki numer taborowy posiadał przebudowany kanciak z zabudowaną połową przednich drzwi ). Interesuje mnie również ile kanciaków sprowadzono z krakowa w 1991 roku, co się z nimi stało. Znam jedynie losy 2110.
poszukaj tu: http://www.psmkms.ipx.pl/stodwojki/index.htm
Pytam przez ciekawość, jaką maksymalną prędkość udało się wam z tego kanciaka wycisnąć? Dla porównania podam, że podczas przejazdu z okazji pożegnania stodwójek w Poznaniu, z ex - poznańskiego kanciaka ( numer taborowy 5 ) stacjonyjącego obecnie w Warszawie, wagon rozwinął prędkość 70 km/h.
Takimi rekordami nie należy się zbytnio chwalić. 70 km/h to jest coś, ale to nie jest kres możliwości stodwójek. Liniową kiedyś szybciej jechałem.
Zgoda. Należy jednak pamiętać, że stodwójka stodwójce nierówna. We wszelkich dostępnych publikacjach i nie tylko prędkość maksymalna wagonów typu 102 N podawana jest jako 55 km/h.
Mam jeszcze takie pytanie dotyczące wrocławskich ex-kanciaków:
otóż, jaki numer taborowy posiadał wagon z częściowo zabudowanymi pierwszymi drzwiami ?