Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Właściciel wygląda obiecująco, swoją szosą: ten też może być ex. MPK Włocławek. Rok produkcji i wycofania wręcz na to wskazuje. Szefie, nie ma gdzieś wzmianki o tym w jego papierach?
Numer 797 mówi coś komuś? http://img842.imageshack.us/img842/2895/797j.jpg
Obawiam się, że w przypadku tego M11 trzeba będzie podjąć męską decyzję.
MPK odpada, u nas nie było tak wysokiego numeru. Mimo wszystko, poszukam na phototrans.eu; może znajdę skąd to auto jest.
Dobra, poszukałem trochę. Albo WPK Wałbrzych, albo PKM Jastrzębie (w sumie, to zgadzało by się), jednak teraz trzeba zasięgnąć rady miejscowych, czy to rzeczywiście tak mogło być.
Przypadkiem nie pochodzi on ze Słupska? Wydaje mi się, że ta opcja jest najbardziej prawdopodobna. Całe województwo lubelskie odpada btw.
Raczej nie, oni już tak wysokich numerów M11 nie mieli. W ogóle, w bazie nie ma ani jednej M11 z zakresu 790-800. To jest jak szukanie igły w stogu siana, jednak ja najbardziej przychylam się właśnie Jastrzębiu, lub okolicom. Ten szablon nawet jakby się zgadzał.
Ostatnią M11 w Słupsku był numer 738 (nie licząc tyskich za trajty). Także odpada: MZK generalnie nie sprzedawało wozów, wykluczając sprzedaż Ikarusów w latach 90 i ostatnie wycofanie wysokiej podłogi.
Chodziło mi o właściciela, czyli KSTM. :> Dowód na to, że we Wrocławiu 'da się'.
teraz pytanie: Dlaczego ten autobus jest z PKS DDZ a nie MPK Wrocław i dlaczego stoi w Dzierżoniowie? Bo we Wrocławiu da się? Nie sądzę.
Niezła zagadka z tym 797. Ta sam czcionka co w równie nieodgadnionym: http://phototrans.eu/14,164828,0,Jelcz_PR110M_700.html.
DDZKM twierdzi na swojej stronie, że to ex-Trans-KOM Brzeg ale co to za firma to ja nie mam pojęcia.
Jest to jakiś trop! W 1996 roku rozwiązano w Brzegu komunikację i oddano linie PKS-owi. Kilka wozów z dawnego WPKM Opole wypłynęło potem tu i ówdzie. Jedyne numery jakie znam ze starego Brzegu to peery 721 i 827. Tak więc to 700 i 797 z trudem, ale jakoś się w to wpisuje.
Myślników w taborowych miało nie być, a oba wozy z KSTM mają je wpisane.
Właśnie, właśnie! Nie podniecać się, bo ten M11 raczej skończy jak większość autobusów tego typu.
Co do numeru taborowego to WPK Wałbrzych na pewno to nie jest, bo numery 600-800 były przypisane Świdnicy, a ostatni nasz Mig miał 789.
@decomposed05: To info o poprzednim właścicielu było sprawdzane w papierach, więc o pomyłce nie może być mowy Ale ten TRANS-KOM to mogła być równie dobrze jakaś firma zajmująca się handlem pojazdami Pierwszy właściciel nie jest więc znany.
@Robert Chojnicki: Sukces jest osiągnięty w 100%, bo mamy jeszcze drugi wóz, który jest w dużo lepszym stanie. To, że M-11 prawdopodobnie pójdzie na złom nie było zamierzone, wyszło dopiero po szczegółowych oględzinach. Ale wierz mi - stratni nie będziemy A poza tym - czy to ważne czy wóz jest we Wrocławiu czy w Dzierżoniowie? Ważne że w ogóle został i że są ludzie, którzy chcą i mogą się nim zająć.
A - zmieńcie numer taborowy na rejestracyjny - KSTM nie nadał/nie przejął numeru poprzedniego właściciela
Nie ma żadnej plamy. O PR110 http://www.phototrans.eu/autobusy.php?s=14&nr=468913 O H9-35 http://www.phototrans.eu/14,468907,0,Autosan_H9_35_.html