Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Przykry, bo zbyt rzadki. 10- letnie w przypadku MZA wozy bez żadnych remontów i odbudów pełzają po mieście, piekąc latem pasażerów, a przez cały rok ocierając się swoimi długaśnymi odwłokami o samochody na sąsiednich pasach, latarnie, wiaty przystankowe itp. Mit o ich pojemności pasażerskiej jest niepotwierdzony. Deskorolki won ze stolicy!
Ale fajny rower!:D
Ja bym se z niego kierownice wziął :P
Kierownicy to tam pewnie nie było jak wieźli kabinę. BTW, interflug ma teraz wyzwanie, dorobić kabinę U15 na swoim złomie :]
jak się sfajczył to co mieli go na pomnik wsadzić?
No właśnie, przecież się zjarał, jedynie odbudowa (czytaj nowe nadwozie producenta), mogło mu przedłużyć życie. Z tego co widać takie rzeczy u nas, robi tylko Autosan ze swoimi produktami na dzień dzisiejszy.
jelcz kiedyś też robił odbudowy
Ale tu jest tylko sam przód, który, według komentarza pod poprzednią fotką miał posłużyć do odbudowy. Ciekawe, czemu go na złom wywieźli?
Przód ma posłużyć, jak rozumiem z tego komentarza pod poprzednią fotką do odbudów w przyszłości w ewentulanych naprawach powypadkowych innych Solarisów. A nie miał być podstawą do odbudowy tego autobusu.
A Jelcz robił odbudowy, jak był Jelczem, czyli Jelcz S.A. Teraz teraz tej fabryki nie ma, bo nikt jej nie kupił po upadłości, więc nie będzie odbudowywać Jelczy. Może ZNS Solec coś odbuduje/zbuduje jako Jelcz lub a'la Jelcz.
@Krzychu: wszystko fajnie, ale rokiem kasacji winien być raczej 2011... :> /kl
A dziś wziąłem z niego tabliczkę znamionową: http://img96.imageshack.us/img96/1559/wa8719tz.jpg
aż żal patrzeć
Miałem przyjemność go naprawiać na 2 dni przed spaleniem , niestety oszczędności zemściły się szybko ale tak to jest przekładanie sztywnych przewodów wtryskowych z wozu na wóz = się poźar . Żal mi na to patrzeć pocieszające jest to że jego brat 8761 jezdzi z nami do dzisiaj a stali obok siebie spaleńcy.
spalony kiedys solaris w zaborowie