Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie tylko na 11 na 6 też już widziałem
Tak z ciekawości, czy jest szansa że za jakiś czas zobaczymy je na innych liniach, choćby na 12 czy już fantazjując na 10??? Czy przyjęta jest zasada że wszystko co nowe (bombardiery i Pesy) puszczane na Chełm bez szans dla pasażerów na większy komfort podróży na innych liniach.
Bombardiery muszą jeździć na Chełm, bo są z projektu unijnego obejmującego trasę na Chełm właśnie.
W czapce mikołaja ??
06-12-2010 dotarła 1014/004.
@ Marek Landowski - dziwne to wszystko... Krakow kupil 24 skunksy (zreszta z tej samej dostawy, co 3 gdanskie) w ramach projektu unijnego dotyczacego Krakowskiego Szybkiego Tramwaju i polowa z nich jezdzi na linii 8, ktora z trasa KST nie ma ani jednego punktu stycznego...
własnie smieszne jest to ze pesy przewaznie beda puszczane na liniach 11 albo blizej centrum, były rozdawan emałe kalendarzyiki?
@Locutus: jednak coś w tym jest, bo nasze 120N jeżdżą tylko na linii 9. I nie ma tutaj nawet zamian za nowsze Swingi! A kiedy okazało się, że wagony zjawiły się wcześniej niż gotowa była trasa, to trzeba było pisać do Brukseli o odstępstwo /kl
Po pierwsze, swingi niestety czasem się zdarzają na 9, po drugie, nie trzeba było przypadkiem jednak pisać do Urzędu Marszałkowskiego?
Swingi zaczeły się sypać, pierwszy 1011 w poniedziałek
1011 wydaje dziwne dźwięki na zakrętach ( skrzypi, piszczy i powoduje wibracje )
@Lipton - najwyrazniej Krakow jakos tak sklada wnioski o dofinansowanie, ze udaje mu sie pominac te ograniczenia. Pewnie we wniosku - mimo iz jest skladany w ramach wiekszego projektu - nie ma ani slowa o tym, ze tramwaje kupowane sa do obslugi konkretnej trasy.
Chodzi o coś innego. W poniedziałek na 11 w 1011 spadło w środku kawał sufitu w przedniej części i tak spadło że motornicza nie miała ja wysiąść. Dopiero CR koło Jaśkowej usuneli kawałek sufitu
A ja mam pytanie - dlaczego ZTM nie może puścić jednej z linii - 6 lub 11 - właśnie przez Hallera, Zaspę i Przymorze? Tym bardziej, że jest teraz nowe torowisko, a linie 6 i 11 w dużej mierze się dublują.
@JacekM: znaczy trochę źle napisałem - Swing na 9, to w zasadzie może się trafić (tak jak na każdej innej linii praktycznie), natomiast widziałeś kiedyś wóz 120N na czymś innym niż 9? :> Mówię oczywiście o sytuacji po oddaniu trasy w Alejach. A co do Urzędu Marszałkowskiego, to możesz mieć rację Choć nie daje sobie uciąć ręki, zwłaszcza że wydaje mi się, że kojarzę jakieś informacje, że to właśnie Bruksela wydawała zgodę. @Locutus: zapewne jest dokładnie tak jak piszesz, tj. we wniosku nie ma ani słowa o przyporządkowaniu taboru/partii do konkretnej trasy! /kl
W poprzedniej perspektywie wiele, bardzo wiele zależało od urzędu wojewódzkiego - dofinansowanie do projektów warszawskich, krakowskiego i gdańskiego było realizowane w ramach ZPORR zarządzanego lokalnie.
Zapisy, które "przeszły" w Warszawie mogłyby nie przejść w Krakowie i odwrotnie. Poza tym - oprócz zapisów jest jeszcze kwestia interpretacji.
A to, że 120N jeżdżą wyłącznie na 9, to jest bardzo dobre rozwiązanie skądinąd.
120N na 33 poleciał!!W wawie oczywiście!!!!!!!