Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
E183 maja sterowanie tranzystorowe, produkcji Cegeleca lub Siemensa. Ja rozumiem, ze w ramach leczenia swych prowincjonalnych kompleksow probujesz obsrywac Ukraine na wszystkie mozliwe sposoby, ale trzymaj sie przynajmniej faktow.
Zamiast wypisywać jakieś bzdury powinieneś się przejechać tym trolejbusem, a potem pisać, jakie ma sterowanie. Chyba że jesteś w stanie pomylić styczniki z tranzystorami
A Ukrainy nie "ob***" tylko piszę zgodnie z faktami, jaka jest. A że jest tragedia, to nie będę udawał, że jest inaczej.
Ad 1): Coz, jak widac przejazdy lubelskimi peerkami i przepisywanie gazet motoryzacyjnych do internetu to wciaz zbyt malo byc moc organoleptycznie oceniac rodzaj rozruchu w nowo napotkanych trolejbusach. W E183 jako styczniki mogles zinterpretowac odglosy stukajacego kompresora, albo moze po prostu jakiejs babci strzykalo w kolanach? W kazdym badz razie powtorze jeszcze raz: wozy te produkowano tylko i wylacznie z rozruchem tranzystorowym. A zestawianie w jednym szeregu pojazdu z takim wyposazeniem: http://phototrans.eu/14,375218,0,_________183_042.html z JaTB czy nawet 9Tr to juz kompromitacja ze strony kogos, kto dotad w moich oczach uchodzil za znawce tematu
Ad 2): Elektrotransport Ukrainy nie wyglada zbyt rozowo, nie bede tu na sile udowadnial ze czarne jest biale, ale tez jak na stan finansow panstwa i ogolna sytuacje spoleczno-ekonomiczna w duzych miastach nie wyglada to tragicznie i jakos to sie kreci do przodu - to juz bogatsza Rosja ma znacznie wieksze "zaslugi" w likwidowaniu sporej wielkosci systemow (Archangielsk, Woronez itd), a w Lublinie gdyby nie dotacje z UE to wygladaloby to tak samo. Ty jednak nawet nie probujesz wyjasnic, przeanalizowac przyczyn obecnego stanu rzeczy, podejsc do sprawy z dotychczasowa rzetelnoscia - tylko znizasz sie do poziomu szmatlawego tabloidu, ktory wycina z kontekstu jakies urywki i ubarwia niestworzonymi historyjkami oraz glupkowatymi wstawkami jak w powyzszym opisie. Ot, byle przypodobac sie publicznosci i przy okazji dac upust swojemu polactwu.
Jadać było czuć poszarpywanie, ale sterowanie jest oczywiście tranzystorowe IGBT z silnikiem prądu stałego. Tutaj ciekawe opisy: https://eltroll2.ru/Troll_E183D1.php
Jednocześnie przepraszam za poprzednie wpisy, kwalifikują się do kasacji.
Ojtam ojtam. Dziś wszyscy jesteśmy dziesięć lat mądrzejsi ale też niestety dziesięc lat starsi
To możesz proszę poczyścić komenty, bo userów którzy przypadkiem natrafią na to zdjęcie te dyskusje raczej nie będą interesować
Edytowałem dane wozów w bazie, które sfociłem lata temu na Ukrainie, i przy tej okazji trafiłem znów pod to zdjęcie Udało się dodać wielu przewoźników, viny, roczniki.
A tymczasem widzę że ten wóz wraz z kolegą nr 009 (później 207) to dwa pierwsze ŁAZy 183 na Ukrainie oficjalnie skreślone z racji braku perspektyw na naprawę (wcześniej skreślono po jednym w Charkowie i Doniecku, ale to po pożarze/ostrzale). 207 poszedł już na złom, ten chyba jeszcze nie. No cóż, to nie była najbardziej udana seria trolejbusów w historii ale jako model przejściowy, pokazujący że trolejbus nie musi być zrupieciałym ziutkiem, się przydała
Części zamienne nie są już dostępne? Tak czy owak 14 lat pojeździł, a to nie tak mało