Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Na fotce widać, że ten Jelcz M11 ma pas czerwony pociągnięty, aż do samego dołu Czy takie wersje malowania występowały, bo w naszym MZK było parę Jelczy M11, posiadających ten schemat malowania ?? Też widać na fotce, że ten Jelcz M11, już nie ma emblematów Jelcza, to by sugerowało, że miał jakiś drobny remont
@Maciek_150: Wszystkie M11 u nas miały takie malowanie Widoczny Mig na zdjęciu miał zakładową NG w 1992 r.
@Mateusz Machel: Najlepiej jeździło mu się właśnie tym Migiem ale na MANa i Ikarusa nie narzekał
@Dawid: Kaj Ty widzisz SG272? :P
@gtasite: zmień datę, to jest fotka zrobiona [po jego NG, a więc najwcześniej listopad 1992, podejrzewam, że to 1993 rok. Również pozdrawiam pana Kazimierza:) Nie ruszył z przystanku przy Technoszczocie, jak mnie na pokładzie nie było, bo wiedział, że dolecę:) i zawsze właziłem na podkład pierwszymi drzwiami;) (do tego, a potem do #1407). BIG DZIĘKS za tą fotę (wiesz, czemu;))
@gtasite: dzięks za zmianę;P dopowiem jeszcze, że to było trzecie autko w karierze drogowej pana Kazimierza - wcześniej ze swoim zmiennikiem panem Henrykiem (obecnie jeżdżącym na 192 Migiem #2692) miał na stanie 2 Ikarusy 260 - #3526, a po nim #3409. Miga dostali w 1987 roku po bojach o niego - wtedy przynajmniej jeden właściciel musiał mieć minimum 10 lat stażu, oni obaj mieli po 4... ale dostali go ze względu na to, jak utrzymywali poprzednie auta (skasowane z powodu przebiegu - #3526 był nawet po dwóch NG, a #3409 poszedł z powodu wieku).
całe M11 na czerwono w tych latach malowała Jamna-Bus w ramach NG.
Pamieta ktos 2045.i chyba 2020 które obsłgiwały przewóz pracowników Huty Katowice pod postacia 646??
andrzejh69: Widoczny na zdjęciu M11 akurat był po NG w 1992 na warsztatach PKM Świerklaniec.
#2020 pamiętam jeszcze z 1999 r., w barwach żółto-czerwonych, znanych w tamtym czasie m.in. ze skasowanego 2 lata wcześniej #2139. #2045 zakończył karierę w PKM Katowice o. Zawodzie, w 1995 r., wraz z ex-świerklanieckim #2034:)
Kojarzy ktoś taką linię nr 190, z lat 1984-1987? Obsługiwała przewóz pracowników KWK Miechowice. Była to linia obsługiwana przez nówki świerklanieckie 260-yki, a najczęściej kursował na niej #3880:)
pamiętam ten numer taborowy miałem okazje parę razy jechać nim na Lini 180:))