Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Polemizowałbym, czy taka bezsensowna - znacznie skraca strefę dojścia do autobusu dla części Glinic i mieszkańców Żeromskiego. Jedynie niepotrzebnie zachacza o korkujący się odcinek 25 Czerwca - mogłaby prosto przez Słowackiego jechać, bo fundowanie kierowcom około 10 minut opóźnienia, a pasażerom "linii widmo" tylko po to, aby załapała się na LASONa na początku trasy jest kpiną...
Wiesz na Słowackiego z tego co wiem też robią się spore korki odkąd został ten odcinek przerobiony na dwukierunkowy
@Wolfchen: Linia, którą w godzinach szczytu jeździ 5 osób jest bezsensowna
@geronimo: A widziałeś linię, która pierwszego dnia ma 100% zapełnienie? Za jakiś tydzień-dwa będzie można powiedzieć, czy wypaliła.
Dobra panowie, za tydzień lub dwa wrzucam foto tej linii i zobaczymy jak z frekwencją.
ej no, panowie, rzeczywiście po pierwszym dniu nie można oceniać czy linia ma sens czy nie - tak czy siak, jest to długo oczekiwane wejście komunikacji miejskiej do śródmieścia, można zastanawiać się nad delikatną zmianą trasy, ale generalnie ta linia to bardzo pozytywna inicjatywa! Trzymam kciuki za nią.
@Wolfchen: Nie mówię o 40 pasażerach którzy mieszczą się do Vero, ale o czymś więcej niż średnio 5 na kurs. Taniej byłoby jakąś Nyskę zatrudnić. Sam pomysł ok, wykonanie nie.
Do wykonania to i ja mam zastrzeżenia
Choć gdyby puścić w okolice M1, tj. zawijas po trasie Domagalskiego - Czarna - Młodzianowska - JP II - Osiedlowa - Grzecznarowskiego - Dowkonta? Może i bezsensownie wygląda, ale zawsze by trochę podreperowało podaż na Grzecznarowskiego/Osiedlowa...
Jak na razie to chyba tylko mkm wiedzą, co to za zwierz. Ja sam pamiętam jeszcze "19" (piszę o tym bo część trasy jest zgodna z tym co było dawniej) na Domagalskiego kiedy jeździła pod Łucznik na Gołębiowie. Ale jakby się zapytać przeciętnego mieszkańca jakimi trasami w 1990 jeździły 19, 20 i 22 to chyba nie wiedzieliby o co chodzi.
19 i 20 to jeszcze w 1995 roku jeździły, jeśli się nie mylę. Najwcześniej 22 wycięli.