Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Podobna konstrukcja i podobne wady co NGd99 - podobnie idiotycznie rozplanowane drzwi, i o ile dobrze widze, pierwsze drzwi tylko dla motorniczego, brak drzwi w środkowym członie, ostatnie drzwi mają już pewnie stopień. Czyli Wypisz wymaluj prawie to samo co nasze wspaniałe "Sokoły" tylko "dizajn" nieco ładniejszy a i wykonanie założe sie, że lepsze niż Konstalowskie..
Naprawdę nie ma co porównywać tych wagonów.Bombardier jest zdecydowanie lepszy(wiem coś na ten temat.........).
No a ja bym raczej nie był taki pewnien, bo po pierwsze NGd99/116Nd ma więcej niskiej podłogi, po drugie od początku miał to na co w NGT6kr dopiero teraz wpadli czyli drzwi z tyłu, a po trzecie w NGd99/116Nd nie ma podwójnych rzędów z siedzeniami które bardzo utrudniają poruszanie sie w tramwaju. Wiadomo, że pod względem jakości NGT6 bije na głowe konstalowskie wynalazki, ale pod względem użyteczności jednak bym wyżej postawił NGd99/116Nd
Jesze kilka spraw- Niska podłoga od wysokiej jest oddzielona małym stopniem a wtylnych drzwiach właśnie jest taki mały stopień, a po co ci niska podłoga w tylnych drzwiach??? Wuzkiem tam niejwjedziesz. Mówisz coś o rzędach siedzeń... to bardzo źle że nie macie podwujnych w Ngt6 jest tak to zrobione że poruszć się można swobodnie. Wydaje mi się że nigdy nim niejechałeś po podwzględem funkcjonalności jest świetny i niewiem na jakie podstawie mówisz że konstala postawił byś wyżej. Przyjedź do Krakowa to się przekonasz. Gdyby coś w nich było nie tak to zrozum że bombardier nie wygrał by przetargu na drugą serię albo kupili by coś leprzego ale nic leprzego niema. Piąte drzwi to jest taki bajer drugiej seri bez nich było bardzo dobrze.
Rafi??? Spadłeś czasem z jakiejś wysokości???
Mam pytanie... czy kiedy kolwiek jechałeś Bombardierem??? Chyba nie wiesz co to jest za tramwaj.
Aha jakoś nikt nic niema co do drzwi. W krakowie jeśdzi się nim bardzo komfortowo a co do niskiej podłogi to niewiem co ty tam modzisz. Kraków jako czwarte miasto zakupił tramwaje niskopodłogowe ale pierwsze które na to miano zasługują.
Spokojnie Na pewno NGT6kr jest lepszy od NGd99 z racji choćby producenta. Ja mówie tylko o identycznych praktycznie rozwiązaniach konstrukcyjnych czyli - na skraju wyższa podłoga, taka sama ilość drzwi w tym samym układzie. Defacto to jest ta sama klasa tramwaju, z tą różnicą że konstal pokazał jak z dobrej konstrukcji (Citadis 100) można zrobić wielkie "G". A tak odnośnie niskopodłogowców to Łódzkie Cityrunnery i Poznańskie Combino postawiłbym o niebo wyżej od tego tramwaju.
Aha jechałem NGT6kr i podoba mi sie w nim to że jest w miare cichy. Podwójne rzędy siedzeń za to nie wzbudzają mojego entuzjazmu. Aha co do tramwajów zasługujących na miano pierwszych prawdziwie niskopodłogowych to proponuje nie krzyczeć że te na to pierwsze zasługują bo pod względem udziału procentowego niskiej podłogi NGT6kr przegrywa z NGd99/116Nd o całe 3% :P. Więc takie gadanie aby sobie pogadać nie za bardzo jest zgodne z prawdą
piekne wozki
szczerze mówiąc to warszawskie 116 mają jedną duzą niedogodność dla pasażerów...mianowicie schody w środku- te w krakowskich Bombardierach sa chyba krótsze- w Konstalu 116 te schody to prawie klatka schodowa a poza tym ten design no nie...bombardiery sa po prostu ładne!
z zewnątrz citadis 100 czy katowicki czy gdanski jest o niebo lepszy od tego tu bombardiera, w wewnątrz odwrotnie