Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
a skąd wiadomo ze to 1989 rocznik? nadal ktoś uważa że to ten sam wagon co został wysłany do remontu ?
To na pewno nie jest to pudło gdyż 777 i 779 teraz są robione dla TŚ jako następne.
a po co wprowadzać takie zamieszanie na phototrans.eu jakie jest w Gdańsku ze jest kilkanaście wagonów nie wiadomo skąd?!
-->ikarusjelcz, a własnie ze jest sens, skoro wiadomo na 100% że to nie ejst oryginalny 777 to po co przekłamywać i udawać że to ten sam wagon? taki problem rozgraniczać podmiane od oryginału?
@K. Jakobson: Jeszcze nikt nie stworzył nowych #777 i #779 w bazie phototrans.eu.
@palex: w składzie przechodzą tylko jazdy próbne. Normalnie mają jeździć jako solówki.
@ikarusjelcz: tak, kiedy pierwsze żelazka przybyły do GOPu pudła starych wagonów #777 i #779 stały jeszcze w Łodzi (i może nadal stoją).
Ale w papierach zawsze będzie to wagon z 1989r, przecież w uwagach możesz napisać że była podmiana. Ten temat już był przerabiany tyle razy...
Proszę czytać na dole post Strasznego http://phototrans.eu/forum/viewtopic.php?p=5054&sid=108c85531b6b9145a3aa21301058db53#5054
Ale skoro wiadomo, że dawne 777 i 779 są właśnie remontowane i wkrótce wrócą na Śląsk, to nie ma sensu fałszować rzeczywistości.
Burdel jak w tym całym kraju zresztą...
-->jacekso dawne 777 i 779 są remontowane, ale przecież wrócą na Śląsk już pod innym numerem...
Moim zdaniem żelazka i cegły po remoncie należy wpisywać jako osobne wagony, bo żaden z nich nie jest tym samym co oryginał (nawet jeśli wrócą te same pudła to na pewno nie z tymi samymi numerami).
A co z historią tego starego pudła? Nigdy nie dojdziemy co się z nim stało po wysłaniu do remontu, ale przecież kasacji wpisać też mu nie wypada?
Przecież nie trzeba wpisywać kasacji. Można wpisać datę 2007 jako datę pozbycia się go przez TŚSA, a w uwagach dopisać, że go Modertrans, czy MPK Łódź podmieniło podczas remontu. I tyle. Jak kiedyś się dowiemy co się z nim działo dalej to się uzupełni.