Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Krzychu mam pytania:
1. jak to jest - te busy przywożą pracowników rano do pracy i potem czekają aby ich rozwieźć 8-godzin??? czy też odbywa się to cały dzień na trzy zmiany???
2. ile busów obsługuje elektrownię na raz???
3. czy w Bełachatowie nie skończyła się jeszcze komuna - rzadko gdzie istnieją jeszcze przewozy pracownicze, większość pracodawców uważa, że dojazd to prawa prywatna pracowników - chociaż z drugiej strony co ich to obchodzi i tak wszystko wliczą w cenę prądu ???
Jak zapewne zauważyłeś te przewozy obsługują w większości prywaciarze, dla któychj jest to zapewne łakomy kąsek. Ciekawostką jest taki myk, że część wozów odjeżdża odwożąc pracowników z nocki, a część kierowców pracuje w kopalni lub elektrowni, dorabiając jako szoferzy na przewozach.
a to chyba, że tak, bo z punktu ekonomicznego przejazd kilkanaście km a potem stanie 8 godzin i znowu krótka trasa nie byłyby takim łakomym kąskiem dla prywatnych, ile na raz ich stoi [tak mniej więcej]???
Stoi ich tak koło 25: http://phototrans.eu/2-97823.html, a odjeżdża też z 15 chyba.
niezła fotka, one mają jakiś rozkład czy też odjeżdżają po zapełnieniu?? a właśnie jaka frekwencja???
A100T? lol, a to dobre. Przecież to Autosan H10-10 po bardzo zaawansowanej odbudowie. Taki sam H10-10 jeździ też w PKS Limanowa ;P.
*Miało być: A1010T? lol, a to dobre
Oczywiście, że mają rozkład - przyjeżdżają i odjeżdżają tak jak zmiany w kopalini i elektrowni, czyli na godz. 7, 15 i 23. Tak więc między 6:30, a 7:30, 14:30 i 15:30 oraz 22:30 i 23:30 panuje tam niezły ruch: http://phototrans.eu/2-95473.html http://phototrans.eu/2-95475.html http://phototrans.eu/2-95477.html http://phototrans.eu/2-95478.html http://phototrans.eu/2-95479.html