Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Najstarsze wagony to myślę, że jeszcze jakieś kilka lat (do czasu następnych dostaw, a na razie nie ma nawet ogłoszonego nowego przetargu, były tylko jakieś plany na początku roku). A wliczając wszystkie podtypy do 105N2k/2000 włącznie, to na pewno jeszcze długo, myślę, że może nawet z 10 lat, zwłaszcza że po otwarciu całej linii do Wilanowa będzie potrzeba więcej wagonów. Chyba, że zdecydują się na zakup wagonów używanych, ale raczej jest to mało prawdopodobne.
@Krzysztof_J I nie będzie żadnego przetargu. To była tylko propaganda dla frajerów przed wyborami samorządowymi. A że warszawska ciemnota po raz kolejny zagłosowała na człowieka-katastrofę i jego bezmózgą ekipę, to już nie muszą się starać. Warszawska hołota z 1. pokolenia i tak na nich zagłosuje, choćby musieli jeździć na co dzień tramwajami konnymi.
Raczej nie należy spodziewać się jakiegoś spektakularnego zwiększenia po otwarciu Wilanowa. Dwie linie do jego obsługi zabrano z Puławskiej, więc tu jeśli będą jakieś zwiększenia to kosmetyczne. Gagarina to z kolei przekierowana 11. Zawsze jeszcze mogą coś wyciąć w innej części miasta w imię "dostosowania do potrzeb", jak 35 czy część kursów 11 z Bemowa...
Teoretycznie nie musiał być nowy przetarg, jeżeli byłoby jeszcze w grze skorzystanie z opcji 90 szt. koreańczyków. Być może jednak terminy już minęły?
I nie ma czego żałować, przy takiej konfiguracji wnętrza. Może przy następnym zamówieniu ktoś wreszcie pójdzie po rozum do głowy.