Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wypowiem się, jako regularny użytkownik i kooperant MPK. Otóż autobusy sprawują się nadzwyczaj dobrze. Największym problemem tych autobusów jest zła opinia zrobiona przez przedsiębiorstwa z zerową kulturą techniczną między innymi pewien Pks z okolic Warszawy, który również miał Scanie i wystarczy sobie zobaczyć, jak teraz wyglądają po tych 10 latach Eksploatacji. Jeżeli chodzi o materiały wykończeniowe i tego typu rzeczy, to są to już większości europejskie podzespoły i biorąc pod uwagę 139, czyli serię A10, jest to niesamowita przepaść między pierwszym sprzedanym na rynku polskim wozem w 2013, mówię o tym od Aski, a autobusem powyższym, w najlepszej możliwej konfiguracji. Wiadomo, że nie będzie to citaro, ale zdecydowanie w mojej opinii bije na głowę Isuzu oraz Autosana. Jeżeli chodzi o serwis, to części wbrew pozorom są dostępne oraz wszelkie usterki są na bieżąco konsultowane z panem Jurijem, który usuwa wszystko na bieżąco, aczkolwiek nie ma tego tyle, ile się spodziewali najgorsi przeciwnicy. Wiadomo, że ergonomia szczególnie serii ze zdjęcia nie powala, ale jest to zdecydowanie dobry wybór w tej cenie oraz do takich warunków eksploatacji, dodatkowo przy korzystnych warunkach formalnych eksploatacji.
Ojj późno, więc głupio wyszło ostatnie zdanie, miało być: "warunków eksploatacji, dodatkowo przy korzystnym leasingu/dzierżawie"
@kt4dt. U wspomnianego podwarszawskiego prywaciarza jeżdżą jak szalone, bez większych problemów. Przebiegi ponad 100 tys km. rocznie.
Dodam jeszcze, że ten przewoźnik z podobno zerową kulturą techniczną od paru lat jest najlepszym ajentem w sieci ZTM Warszawa. Osiąga zdecydowanie najlepsze wskaźniki niezawodności. Arriva i Mobilis daleko w tyle.