Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A wiadomo co będzie jeździło w ramach nowej umowy ( lipiec bądź sierpień ) na 23?
@Rufus, Kartony Pawelcowej od sierpnia. No chyba, że komuś zleci jakieś plany.
Conecto G czyli przegubowy? Przegub chyba nie zastąpi solówkowych planów 111. Z drugiej strony czyżby przegubowe SORy NB miały iść w odstawkę? Dziwne to troche skoro spełniają większość wymagań. Jedynie to te siedzenia pasażerskie w tych SORach tj. wymaganej grubości pianki pod tapicerką to one raczej nie mają.
Od czerwca to chyba Kłosokowi zwolnią się autobusy z 86/286 więc może te pójdą na 111 lub będą po drodze jakieś roszady z autobusami z 280/M16. Nie można też wykluczyć jakiegoś podwykonawstwa jak w przypadku firmy Mikrus na 234.
@Chris, z tymi wozami z 86/286 nie głupi trop.
Kompletnie zapomniałem, że Pawelec to bierze.
A co do długich SORÓW, one musiałby mieć klimę.
Chyba, że jakieś machnion z Rybnika zrobią.
To od kiedy ten przetarg ma linia 111 i 23
Wcześniej myślałem że jeszcze Nowak coś w tym pakiecie z Kłosokiem wypuści. np krótkie 850 (obecne M16) czy linia 15. Nie brałem też pod uwagę że na 250 dalej będzie Pawelec.
Myślałem że te przegubowe NB18 to klime posiadają. To teraz można być raczej pewnym że ten Merol wejdzie za jakiegoś przegubowego SORa, No chyba że jeden nU18 z M16 a tego Merola zaplanowano na trase M16.
Maze tak prędko nie znikną z ZTM
Artur zgadłeś
Rybnickie Machnia
Nareszcie po ośmiu latach koniec z tymi szrotami. Aczkolwiek i tak rewelacji nie będzie bo nadal będzie jezdził tani Kłosok. Orientujecie się czy w nowej umowie będzie tabor nowy czy kilkuletni?