Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Miałbym pewne podejrzenia, że później stał się on pierwszym trolejbusem (#10101).
Drzwi i nadkola jeszcze z PR100. BTW Ciekawe czemu w seryjnych PR110 zmieniono zrezygnowano z montażu obu elementów, zastępując je innymi?
Zapewne z powodu zastępowania drogich zachodnich części, za które trzeba było zapłacić w twardej walucie. Zastępowano je więc krajowymi odpowiednikami, co pozwalało obniżyć koszty produkcji. Niestety jakość także.
@M11: drzwi nie są z PR100, ale są też ciut inne od tych które znamy, inaczej jest mocowana uszczelka i szyba jest jakby szersza. PR110 od pierwszego prototypu miały płaskie drzwi w przeciwieństwie do giętych w PR100, zresztą PR100 z czasem też przejęły płaskie, tak jak i elementy przedniej i tylnej ściany (zresztą części z Polski we francuskich Berlietach/Renaultach było więcej). Natomiast w początkach produkcji większość zmian i tak wprowadzali francuzi.
@JP Znalazłeś arcyciekawe zdjęcie.
W autobusach bardzo duża ilość szczegółów się nie zgadza (m.in. układ szyb, wlew paliwa, hak, uchwyty, światła), ale wszystko można przecież przerobić, w końcu części mieli pod ręką.