Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Ale przynajmniej żółty
Ale dno, kupować takie bagno, aczkolwiek młody rocznik :P
Jedno jest pewne, do końca umowy rocznikiem dociągnie Nowak z Rzemykiem. Nie wiem jak PKM, ale chyba coś wykombinują.
W metropolitalnym kolorku mu ładnie, ale no czegoś mu brakuję (wiadomo, że różowej M, ale coś by się przydało).
10 letniego MAZa można porównać w przeliczeniu zużycia do 18 letniego MANa. MAZy to moim zdaniem na krótkie umowy, ewentualnie jakieś ciągłe podmiany na znacznie nowsze egzemplarze. Chociaż z drugiej strony wersja 203088 prezentuje nieco wyższy poziom. Może ktoś obeznany wie czy spotykane wybiracje po każdym zatrzymaniu np w MAZach Kłosoka czy Pawelca świadczą o kiepskiej jakości stali kratownicy czy może to efekt zuzycia silnika?
@DD Nowak z Rzemykiem na pewno będą startować do nowej umowy
@Igor Spotykane wibracje to skutek złego wyprowadzenia rezonansu pracy silnika przez kratownice, poduszki silnika MAZowskie są bardzo złej jakości i już nie spełniają swojej roli, zapraszam do 792 to tam jest dopiero masaż
W sumie myślałem że to mogą być poduszki silnika. Pytanie czy gdyby przewoźnik je wymeniał to czy by to wystarczyło...
Tak poza tym to sądze że sporo znanych przewoźników wystaruje w najblizszym przetargu. Śmiem nawet twierdzić że pojawią sie jakieś nowe nazwy firm pod żorskim adresem albo np jakies drugie wcielenie Omnitecha, lub PKM Bytom. Pytanie tylko na jakie stawki liczy ZTM skoro ceny paliw szybują w góre i jest problem z brakami kierowców.
P.s Szkoda że EuroZebra zrezygnowała
No fakycznie pojawiło się sporo oferentów 😋 Z egzotyki, to grodziska peksa i mobillis, a reszta peletonu to wszelakiej maści konfiguracje Nowaka, Lazara, Pawelca, Kłosoka, Aśki, Meteora i Irexów do potęgi entej 😆