Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Zamiast dać go na 87, aby nie jechać na 165 na stracie, to zrobili po swojemu. Wydział Nadzoru i Regulacji Ruchu ZKM chyba ich pokochał.
Co dzisiaj jechało na 87 bo nie widać go w cristalbus tak jak tego na 165?
8088 na 87 pewnie w tristarze ma brak gprs
Równie dobrze mogli tam 8086 wysłać. 8872 też czeka na wyjazd tylko obecnie nie ma gdzie.
Już od 1 stycznia walczą dzielnie o pierwsze miejsce w kategorii najwyższa wartość kar umownych
8872 raczej tylko na 185 a w sobote niedziele i swieta na liniach 287,144 i 185 bo tylko tam może jeździć gdzie indziej nie bardzo
@XA zarówno dziś jak i wczoraj na 87 był 8088.
To BP Tour ma do końca kwietnia linie 185, 144 że ZKM ogłosił nowe postępowanie?
@Misiek194 a powiesz nam wszystkim ile Gryf dostał kary za niedostosowanie taboru na linii 144 https://www.facebook.com/trojmiejskieautobusy/photos/a.695217657284464/874294556043439/?type=3&theater ?? Skoro tak krytykujesz innych. Najpierw zacznij od firmy w której pracujesz.
pasażer: Nie dostał żadnej kary zapewne, ponieważ w tamtych czasach umowy nie przewidywały kar za większy pojazd, poza tym to była sytuacja tak rzadka, że nawet w obecnych limitach (10% pracy eksploatacyjnej w miesiącu można wykonać większym wozem) bez problemu by się mieścił. Problem jest taki, że do obsługi obecnej umowy BP Tour nigdy właściwych pojazdów nie kupił.
Tak do końca marca miał mieć, ale zkm jak widać miesiąc przedłużył. Krótki przetarg, a ten nowy niewiele dłuższy bo zaledwie 2 lata i praktycznie bez żadnych wymagań. To już we wcześniejszym był jakiś minimalny rocznik, a teraz bez.
To chyba lepiej jak jedzie większy pojazd
@3317 Ale jest chociaż wymagane Ojro3 i dłuższy metraż od 9,3 do 11 metrów (czyli już Crosswaye 10,8 LE spełniają wymogi )