25 grudnia 2018 - Tokio, Toshima, Minami-ōtsuka 3-chōme, nieopodal przystanku linii Yamanote Ōtsuka (東京都豊島区南大塚3丁目). Na sam początek wszystkim tutaj chciałbym złożyć trochę spóźnione życzenia świąteczne - żeby się Wam inni miłośnicy nie wpychali w kadr ;) Miłośników tutaj zastałem od groma - były to pierwsze kursy pierwszego w pełni niskopodłogowego autobusu miejskiego w Japonii. Wystawiony na służbę 116 linii 都02, tutaj już właśnie rusza na przerwę na zajezdnię po wykonaniu dwóch kółek. Do Toei dostarczono już pięć takich wozów - D901 na zajezdnię Shibuya, powyższy D902 oraz D903 na zajezdnię Sugamo, oraz D904 i D905 na zajezdnię Waseda. Zdjęcia na Twitterze wskazują na produkcję aż, a może dopiero przynajmniej, do numeru D921.Tōkyō, Toshima, Minami-ōtsuka 3-chōme, near Yamanote line Ōtsuka station (東京都豊島区南大塚3丁目). First of all, I`d like to wish, albeit a bit late, all that`s good - above all I`d like to wish for fellow fans to not walk right into your frames ;) I hadn`t anticipated the number of fans here - these were the first revenue runs of the first fully low-floor city bus in Japan. It was deployed on duty 116 on route 都02 - here it`s just after departing out of service back to the garage for a break after two laps. Toei took deliveries of five of these already - D901 to Shibuya garage, D902 (above) and D903 to Sugamo garage, and D904 and D905 to Waseda garage. Photos on Twitter, however, suggest that up to, or maybe only as far as D921 have been manufactured already.Tokio, Toshima, Minami-ōtsuka 3-chōme, nieopodal przystanku linii Yamanote Ōtsuka (東京都豊島区南大塚3丁目). Na sam początek wszystkim tutaj chciałbym złożyć trochę spóźnione życzenia świąteczne - żeby się Wam inni miłośnicy nie wpychali w kadr ;) Miłośników tutaj zastałem od groma - były to pierwsze kursy pierwszego w pełni niskopodłogowego autobusu miejskiego w Japonii. Wystawiony na służbę 116 linii 都02, tutaj już właśnie rusza na przerwę na zajezdnię po wykonaniu dwóch kółek. Do Toei dostarczono już pięć takich wozów - D901 na zajezdnię Shibuya, powyższy D902 oraz D903 na zajezdnię Sugamo, oraz D904 i D905 na zajezdnię Waseda. Zdjęcia na Twitterze wskazują na produkcję aż, a może dopiero przynajmniej, do numeru D921. Autor: TranslatorPS
13 maja 2019 - 東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 宿91東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 宿91 Autor: fafax
Komentarze: 5
13 maja 2019 - 東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 品97
A to tył pojazdu, przy którego powstaniu udział mieli Polacy, Szwajcarzy, Szwedzi i Australijczycy. Nie miałem okazji i zbyt wiele czasu na lepsze ujęcia, ale jak dla mnie to kompletna porażka. Ostatnie siedzenia znajdują się na pierwszym piętrze, a do przedostatnich (tych pojedynczych) czeka dalsza wspinaczka. Nie chciałbym się potknąć wychodząc stamtąd. Inna rzecz, że w Japonii wstaje się z miejsca dopiero wówczas, gdy autobus się zatrzyma. Podobnie mieszane uczucia mam w niby w 100% niskopodłogowych manach czy scaniach. Mam wrażenie, że jeśli nie ma wieżowego silnika i zabudowy a la Solaris, w pełni niska podłoga mija się z celem.東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 品97
A to tył pojazdu, przy którego powstaniu udział mieli Polacy, Szwajcarzy, Szwedzi i Australijczycy. Nie miałem okazji i zbyt wiele czasu na lepsze ujęcia, ale jak dla mnie to kompletna porażka. Ostatnie siedzenia znajdują się na pierwszym piętrze, a do przedostatnich (tych pojedynczych) czeka dalsza wspinaczka. Nie chciałbym się potknąć wychodząc stamtąd. Inna rzecz, że w Japonii wstaje się z miejsca dopiero wówczas, gdy autobus się zatrzyma. Podobnie mieszane uczucia mam w niby w 100% niskopodłogowych manach czy scaniach. Mam wrażenie, że jeśli nie ma wieżowego silnika i zabudowy a la Solaris, w pełni niska podłoga mija się z celem. Autor: fafax
13 maja 2019 - 東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 品97
13 maja 2019 - 東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 品97
Japończycy są dumni ze swoich nowych autobusów, których podwozia przyjechały ze Słupska. "Full Flat Bus" - niby jest to skok jakościowy, ale ja mam wątpliwości, czy pogoń za płaską podłogą ma sens, kosztem takiego układu wnętrza.東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 品97
Japończycy są dumni ze swoich nowych autobusów, których podwozia przyjechały ze Słupska. "Full Flat Bus" - niby jest to skok jakościowy, ale ja mam wątpliwości, czy pogoń za płaską podłogą ma sens, kosztem takiego układu wnętrza. Autor: fafax