Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

東京都交通局 [Tōkyō-to Kōtsū-kyoku]/

Scania N280UB 4x2 EB / Volgren Optimus #P-D902

25 grudnia 2018 - Tokio, Toshima, Minami-ōtsuka 3-chōme, nieopodal przystanku linii Yamanote Ōtsuka (東京都豊島区南大塚3丁目). Na sam początek wszystkim tutaj chciałbym złożyć trochę spóźnione życzenia świąteczne - żeby się Wam inni miłośnicy nie wpychali w kadr ;) Miłośników tutaj zastałem od groma - były to pierwsze kursy pierwszego w pełni niskopodłogowego autobusu miejskiego w Japonii. Wystawiony na służbę 116 linii 都02, tutaj już właśnie rusza na przerwę na zajezdnię po wykonaniu dwóch kółek. Do Toei dostarczono już pięć takich wozów - D901 na zajezdnię Shibuya, powyższy D902 oraz D903 na zajezdnię Sugamo, oraz D904 i D905 na zajezdnię Waseda. Zdjęcia na Twitterze wskazują na produkcję aż, a może dopiero przynajmniej, do numeru D921.
Autor: TranslatorPS

Komentarze: 1

Scania N280UB 4x2 EB / Volgren Optimus #P-D923

13 maja 2019 - 東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 宿91
Autor: fafax

Komentarze: 5

13 maja 2019 - 東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 品97

A to tył pojazdu, przy którego powstaniu udział mieli Polacy, Szwajcarzy, Szwedzi i Australijczycy. Nie miałem okazji i zbyt wiele czasu na lepsze ujęcia, ale jak dla mnie to kompletna porażka. Ostatnie siedzenia znajdują się na pierwszym piętrze, a do przedostatnich (tych pojedynczych) czeka dalsza wspinaczka. Nie chciałbym się potknąć wychodząc stamtąd. Inna rzecz, że w Japonii wstaje się z miejsca dopiero wówczas, gdy autobus się zatrzyma. Podobnie mieszane uczucia mam w niby w 100% niskopodłogowych manach czy scaniach. Mam wrażenie, że jeśli nie ma wieżowego silnika i zabudowy a la Solaris, w pełni niska podłoga mija się z celem.

Autor: fafax

13 maja 2019 - 東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 品97


Autor: fafax

Komentarze: 10

Scania N280UB 4x2 EB / Volgren Optimus #P-D925

13 maja 2019 - 東京, 新宿駅西口 (Tōkyō, stacja Shinjuku), linia 品97

Japończycy są dumni ze swoich nowych autobusów, których podwozia przyjechały ze Słupska. "Full Flat Bus" - niby jest to skok jakościowy, ale ja mam wątpliwości, czy pogoń za płaską podłogą ma sens, kosztem takiego układu wnętrza.

Autor: fafax

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: