Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o./

Ikarus 405.01 #6450

październik 1994 - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury. Przystanek NOVOTEL 01. Po kilku latach chudych rok 1994 okazał się dość obfity jeśli chodzi o nowy tabor. Oprócz kilkudziesięciu ikarusów zmodernizowanej serii 200 na ulice wyjechało także 5 sztuk serii 400. Ikarusy 405 zakupiono do obsługi specjalnej linii AirportCity łączącej Lotnisko Okęcie z hotelami w centrum, do tej pory obsługiwanej przez Jelcze L11.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2

lipiec 1997 - Warszawa, lotnisko Okęcie. Knypek na prestiżowej linii.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 3

27 kwietnia 1998 - Warszawa, ul. Nowy Świat. Ikarus-knypek na linii, dla której został zakupiony.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
9 lutego 1999 - Warszawa, Lotnisko Chopina, Terminal 1, pętla
Autor: Tomasz Flaga

Komentarze: 6

9 lutego 1999 - Warszawa, Lotnisko Chopina, Terminal 1, pętla
Autor: Tomasz Flaga

Komentarze: 2

Ikarus 405.01 #6451

czerwiec 1995 - Warszawa, plac Małachowskiego. Ikarus 405 w pełni oklejenia reklamowego linii AirportCity.
Autor: Kelly
newser
16 lipca 1998 - Warszawa, Al. Jerozolimskie. Ikarus 405 na linii Airport City skręca z nowego Światu w Al. Jerozolimskie na rondzie De Gaulle`a. Linia AC istniała w latach 1992-99, zatrzymywała się przy większych hotelach, inaczej się w niej płaciło. Pierwotnie obsługiwana Jelczami L11, od 1994 głównym taborem były specjalnie kupione Ik405.
Autor: Kelly
newser

Ikarus 405.01 #6452

grudzień 1994 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Jeden z pięciu knypków obsługujących od września 1994 linię specjalną na lotnisko.
Autor: Nodzyk

13 stycznia 1999 - Warszawa, plac Małachowskiego. Przystanek końcowy linii specjalnej z lotniska. Funkcjonująca od 1992 roku oferta nigdy nie cieszyła się dużym powodzeniem, a podwyższona taryfa dodatkowo odstraszała pasażerów. Radni uznali, że to rażąca niegospodarność i od 1 września 1999 roku została zlikwidowana. Pasażerom samolotów pozostały taksówki lub pełne doliniarzy 175.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Ikarus 405.01 #6453

6 sierpnia 1998 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Ikarus 405 na linii specjalnej Airport City łączącej lotnisko z centrum i większymi hotelami. Ikarusy zostały zakupione specjalnie do obsługi tej linii. W tamtych czasach nikt w MZK czy ZTM nie myślał o małym taborze do obsługi linii peryferyjnych lub ciasnych osiedli. Gdyby zamierzano je kupić ok 10 lat temu, znalazły by zatrudnienie w ilości znacznie większej niż 5 sztuk.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

13 stycznia 1999 - Warszawa, ul. Nowy Świat. Wprowadzone do ruchu w 1994 małe ikarusiki lepiej odpowiadały specyfice tej linii niż Jelcze L11/2, ale każda awaria wyłączała je na długie miesiące ze służby. I tak np. 6450 miał na koncie rok przestoju, 6453 - dwa razy po rok, 6452 - dwukrotnie po 1,5 roku, a 6451 stał bez ruchu aż 2,5 roku.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

czerwiec 1999 - Warszawa, Okęcie. Linia AIRPORT CITY w nietypowym dla siebie miejscu. Zdjęcie wykonał Oskar Burda
Autor: Słavczo

Komentarze: 9

Ikarus 405.01 #6454

czerwiec 1997 - Warszawa, pl. Małachowskiego. Ikarus 405 w pełnym oznakowaniu linii Airport City na przystanku pod Zachętą. Zadaniem tej nietypowej linii obsługiwanej pierwszym mini taborem był szybki dowóz pasażerów do lotniska z centrum. Kierowcy sprzedawali oddzielne bilety, nie obowiązywały bilety okresowe aby prestiż przewozu był większy. Linia powstała w 1992, do 1995 obsługiwana Ikarusami 260 oraz specjalnie wymalowanymi Jelczami L11 90-94. Ikarusy 405 wyparły te pojazdy ale mimo wszystko czasem się pojawiały, gdy główny tabor był niesprawny. Ostatecznie linię zlikwidowano w 1999 a autobusy trafiły na mało obciążone linie lokalne.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

9 lutego 1999 - Warszawa, Lotnisko Chopina, Terminal 1, pętla
Autor: Tomasz Flaga

Komentarze: 1

1 września 1999 - Warszawa, Bardowskiego. Minęlo 20 lat od mojego pierwszego zdjęcia autobusu w Polsce, a raptem drugiego w ogóle. Linia 308 powstała 1 września 1999r. na krótkiej trasie z Targówka przez Trocką, Radzymińską, Naczelnikowską, Księcia Ziemowita do Elsnerowa. Jeżeli dobrze pamiętam to uruchomienie tej linii argumentowane było połączeniem do szkoły na Targówku, więc była to chyba pierwsza w Warszawie linia szkolna ogólnodostępna jak dzisiejsze 323, 332 czy 379. Wkrótce linię przedłużono przez Rondo Żabę do placu Hallera.
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 1

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: