Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o./

Ikarus 260.04 #621

29 czerwca 2006 - Warszawa, ul. Sobieskiego. Zdjęcie pożegnalne ostatniej rdzennej lewarowej solówki zajezdni "Kleszczowa", bowiem 18 dni temu zakończyła się historia serii 6xx. Ostatni lewarek o tym prefixie od tego czasu jest w postępowaniu kasacyjnym, a na R-11 został już tylko spadek po "Chełmskiej". Szkoda, że #621 nie zdążył już pojawić się na nowym 129 :(
Autor: ZaciszaniN

8 sierpnia 2006 - Warszawa, ul. Sobieskiego. Może jakość bez rewelacji, ale za to wartość historyczna jest. Pamiętam, że dłuuugo czekałem na ten okaz. 900-na fotka.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 6

28 marca 2007 - Warszawa, ul. Instalatorów
Autor: 6305

Komentarze: 2

31 marca 2007 - Warszawa, trasa Siekierkowska.
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 4

24 kwietnia 2007 - Warszawa, rondo Zesłańców Syberyjskich. Kierownik coś chyba spóźniony był, bo starał się jak najszybciej odjechać.
Autor: tomek_s

29 sierpnia 2007 - Warszawa, pl. Wilsona. Z tego co zauważyłem, to na 157 jeżdżą same takie fajne trupki:)
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 3

31 października 2007 - Warszawa, pl. Narutowicza. Solówka jako kasa naprzeciw największego domu studenckiego.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 2

2 listopada 2007 - Warszawa, plac Narutowicza. Jeden z dwóch ostatnich lewarków 6xy.
Autor: Maybach

Komentarze: 3

14 kwietnia 2008 - Warszawa, pętla Ursus-Ratusz. W początkowych miesiącach istnienia tej dowozówki obsługiwała ją Kleszczowa, nierzadko lewarkami.
Autor: Dawid_2248

Ikarus 260.04 #622

październik 1994 - Warszawa, al. Wilanowska / Rzymowskiego. To miejsce nieco się zmieniło przez ostatnie 25 lat. Nad przebudowanym skrzyżowaniem, któremu nadano nazwę Rondo Unii Europejskiej, powstała estakada ułatwiająca lewoskręt z Rzymowskiego w Marynarską. Sama okolica też zmieniła charakter z dzielnicy przemysłowej w zagłębie biurowe, zwane potocznie Mordorem.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2

wrzesień 1998 - Warszawa, Plac Narutowicza.
Autor: Słavczo

Komentarze: 1

Ikarus 260.04 #622

5 grudnia 2003 - Warszawa, Ursus-Niedźwiadek. Ex #1.
Autor: Słavczo

7 lipca 2005 - Warszawa, zajezdnia R-11 Kleszczowa.
Autor: 6305

Komentarze: 1

Ikarus 260.04 #624

20 lutego 1996 - Warszawa, ul. Sympatyczna. Widok z pociągu.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3

1996 - Warszawa, Świętokrzyska. Z zakamarków domowego archiwum. W każdym razie był wtedy remont NŚ
Autor: jasiu

Komentarze: 3

Ikarus 260.04 #624

10 października 2005 - Warszawa, ul. Kondratowicza. Wiele się zmieniło w tym rejonie od tamtego czasu :(
Autor: ZaciszaniN

29 marca 2006 - Warszawa, Chomiczówka. Solówki już nie ma, a 105 jeździ na Nowe Bemowo.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

21 czerwca 2006 - Warszawa, ul. Traktorzystów. Ikarus, który już miał 3 razy zmieniany numer boczny i 2 razy numer rejestracyjny przejechał z dzielnicy Włochy do Ursusa.
Autor: Bartek Stępień

10 listopada 2006 - Warszawa, pętla Huta (ob. Metro Młociny). Pętla była równie piękna jak wóz.
Autor: Filip 7370

kwiecień 2007 - Warszawa, pętla Tarchomin. Koniec popołudniowej zmiany na 404. A i dla ikara też powoli zbliżał się koniec.
Autor: tomek_s

Ikarus 260.04 #625

19 lutego 1996 - Warszawa, Zajezdnia R-11 Kleszczowa. Razem ze składakami swój żywot postanowił zakończyć 625. A 662 tylko udaje martwego, w czym pomaga mu wyjątkowo wówczas śnieżna końcówka zimy. Pojeździł jeszcze półtora roku.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1

Ikarus 260.04 #625

18 listopada 2004 - Warszawa, ul. Powstańców Śląskich. Ikarus zajechał na przystanek "Ciepłownia Wola".
Autor: Spawacz

Komentarze: 1

7 lipca 2005 - Warszawa - Włochy, zajezdnia R-11 Kleszczowa. Pamietam jeszcze ten wóz jak był pomarańczowy i miał numer 1663 to były czasy, żałuje ze na początku lat 90 nie robilem zdjęć :]
Autor: 6305

Komentarze: 8

Ikarus 260.04 #626

18 listopada 2004 - Warszawa, ul. Powstańców Ślaskich. Tego Ikarusa można też często spotkać na 384. Ex. 9 ex. 864 ex. 132. Troche dużo tych ex-ów co nie ??
Autor: Spawacz

Komentarze: 6

8 marca 2006 - Warszawa, pętla Improwizacji.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
12 października 2006 - Warszawa, ul. Płaskowickiej - pętla "Natolin Płn.".
Autor: ZaciszaniN

8 stycznia 2007 - Warszawa, ul.Klaudyny.
Autor: Piotrek_2274

15 lutego 2007 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Jeszcze na początku roku było trochę solówek o numerach bocznych rozpoczynających się od 6xx. Jeszcze niedawno zostały dwie o numerze o 5 i o 10 niższym od prezentowanego na zdjęciu. Obecnie jest tylko 621 a i jego czas już po mału się kończy.
Autor: Plesim

13 marca 2007 - Warszawa, ul.Gdańska.
Autor: Piotrek_2274

Komentarze: 3

Ikarus 260.04 #627

11 kwietnia 2006 - Warszawa, al. "Solidarności". Kultowa trasa linii 512 (ze skrętem na Pl. Bankowym) i schyłek czasów świetności lewarkowych Ikarusów.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 8

27 listopada 2006 - Warszawa, ul. Kasprowicza. Dojrzały szrot za chwilę zakończy trasę na pętli Huta. Choć tego nie widać dla linii 105 był to pętla zastępcza. Dopiero od dziś (1.12) jest ona krańcem stałym.
Autor: Plesim

2 marca 2007 - Warszawa, ul. Broniewskiego. "Klimatyczny" wóz był ;). Z dedykacją dla opoja Chruścika ;)
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 4

2 marca 2007 - Warszawa, pętla Huta. Śpieszmy się kochać kleszczowe solówki, tak szybko odejdą...
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

14 marca 2007 - Warszawa, ul. Wybrzeże Szczecińskie. "Kleszczowa" jeszcze w szczycie formy :(
Autor: ZaciszaniN

22 marca 2007 - Warszawa, ul.Dzierżoniowska.
Autor: Piotrek_2274

Ikarus 260.04 #628

19 czerwca 2006 - Warszawa, ul. Warszawska. Ikarus w drodze na stołeczną pętlę przy Cm. Wolskim, choć na obecną chwilę się od niej oddala, udając się w kierunku granic miasta.
Autor: ZaciszaniN

Ikarus 260.04 #629

lipiec 1995 - Warszawa, ul. Emilii Plater.
Autor: Nodzyk

3 czerwca 2005 - Kleszczowa solówka na 205. Linię tą uruchomiono na trasie Woronicza - Służewiec na okres wyłączenia ruchu tramwajowego na tym odcinku. Zdjęcie zrobione tuż przed pętlą Woronicza.
Autor: Adam G.
cenzoredytor
Komentarze: 3

13 lutego 2007 - Warszawa, Al. Jerozolimskie.
Autor: ZaciszaniN

4 maja 2007 - Warszawa, pętla Okęcie
Autor: 8239
edytor

Ikarus 260.04 #631

październik 1995 - Warszawa, ul. Kleszczowa. Wyjazd z zajezdni R-11 na popołudniowy dodatek 05/114.
Autor: Nodzyk

Ikarus 260.04 #631

4 maja 2005 - Warszawa, ul. Trębacka.
Autor: Spawacz

8 czerwca 2005 - Warszawa, ul. Powstańców Śląskich. Pierwszy tego dnia kurs 384 z Młocin-UKSW /co za nazwa.../ podjeżdża na przystanek "Conrada 01".
Autor: madve
edytor
Komentarze: 2

22 czerwca 2005 - Warszawa, ul. Kopińska. Ikar ucieka czym prędzej ze skrzyżowania w ul. Grójecką.
Autor: przejk

27 grudnia 2005 - Warszawa, ul. Dobra. Zima tego sezonu nie zapowiadała się na ostrą, a jak zwykle - zaskoczyła wszystkich - i to aż nadto.
Autor: ZaciszaniN

Ikarus 260.04 #633

10 marca 2005 - Warszawa, ul. Pułkowa. Wypełniony studenciakami m.in. UKSW Ikarus wspina się na niewielkie wzniesienie.
Autor: madve
edytor
Komentarze: 2

31 października 2005 - Warszawa, ul. Nowy Świat. Niewiele pozostało z tego widoku - ehh.. długo by wymieniać :( /nie jestem pewien, czy data jest właściwa/
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 2

2 stycznia 2007 - Warszawa, pętla Natolin płn. Przepraszam za ciemnotę panującą na tym zdjęciu oraz za kadr taki, a nie inny, ale tam chyba jakiś słup stał.
Autor: 8239
edytor

Ikarus 260.04 #640-R13

16 lutego 1996 - Warszawa, zajezdnia Stalowa. Ikarus gospodarczy z Stalowej.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 4

Ikarus 260.04 #65

listopad 1994 - Warszawa, zajezdnia R-5 Inflancka.
Autor: Nodzyk

Ikarus 260.04 #652

październik 1994 - Warszawa, pętla Dąbrówka. Z Okęcia dociera tutaj linia 707, która jeszcze niedawno wracała jako 715, ale wystarczyło wymalować tablice z kierunkiem jazdy i już sprawa się uprościła.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1

styczeń 2002 - Warszawa, droga pod Al. Jerozolimskimi. Autor uwiecznił w kadrze lewara Ikara na istniejącej dwa miesiące linii o funkcji zastępczo-uzupełniającej ofertę przewozową lekko upośledzoną po zawaleniu się wiaduktu w Al. Jerozolimskich. Na ujęciu widzimy, w jakim stanie był 30-letni wiadukt podparty gdzie się da. Remont wiaduktu zapoczątkuje przebudowę całego ciągu komunikacyjnego Al. Jerozolimskich od węzła Salomea do Dw. Zachodniego.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

21 kwietnia 2005 - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury. Pierwsze zdjęcie solóweczki na TWB.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 2

Ikarus 260.04 #662

październik 1995 - Warszawa, ul. Stawki. W tle zajezdnia Inflancka.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 4

Ikarus 260.04 #664

15 września 1998 - Warszawa, ulica Świętokrzyska. Kleszczowa solóweczka na kilka miesięcy przed wycofaniem z liniowej eksploatacji podczas obsługi linii 150. Linie 150 i 155 przez bardzo wiele lat stanowiły integralną część krajobrazu ulicy Świętokrzyskiej. Po jej zamknięciu zostały zawieszone. Czy po jej otwarciu powrócą? Foto: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

Ikarus 260.04 #665

sierpień 1997 - Warszawa, zajezdnia Kleszczowa. Kleszczowe trupki wygrzewają się na placu. 665 chyba zbyt długo, bo wypłowiał. Od marnego lakieru odpadła naklejka z logo syrenki aby uwidocznić syrenkę bardziej wartościową, bo malowaną. Kasacja dosięgną 665 i 615 dość szybko, bo już w pierwszym półroczu 1998.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

Ikarus 260.04 #682

marzec 1995 - Warszawa, ul. Lazurowa. Kleszczowa solówka zmierza z Ursusa na Młynów.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3

Ikarus 260.04 #683

25 stycznia 1996 - Warszawa, pętla Szczęśliwice. Wyposażona w pięć peronów i zaplecze socjalne pętla została otwarta w lutym 1991 roku, co pozwoliło skupić w jednym miejscu linie krańcujące dotąd na ulicach Dickensa i Korotyńskiego.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1

20 października 1997 - Warszawa, plac Trzech Krzyży. Spod asfaltu wydobywa się torowisko dawnej pętli tramwajowej funkcjonującej do 1960 roku. Po lewej stronie ciekawostka - przystanek przy lewej krawędzi jednokierunkowej jezdni, służący jako techniczny.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3

październik 2002 - Warszawa, ul. Keniga. Oryginalna kleszczowa solówka na linii 384 łączącej w godzinach szczytu Ursus z Bemowem i Bielanami.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

27 maja 2003 - Warszawa, majowy świt na pętli Paluch.
Autor: Marcin Radwański

Komentarze: 2

Ikarus 260.04 #69

18 stycznia 1996 - Warszawa, plac Trzech Krzyży. 107 wykonuje kolejny zakręt na swojej zygzakowatej trasie, a dla pustego wygonu w tle to już ostatnia zima, bowiem za kilka miesięcy ruszy w tym miejscu budowa biurowca ING.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 4

Ikarus 260.04 #690-R13

czerwiec 1995 - Warszawa, zajezdnia Stalowa. Ikary ze sraczkowatymi zderzakami wyglądały jak trupy i były znakiem rozpoznawczym zakładu Stalowa. W tym kącie zawsze lądowały technologiczne spady. Autobus pomiarowy wyglądający jak kasat szykowany jest do remontu, przejdzie NG łącznie z ODB i stanie się 1602. Stojący obok 1644 z kolei kończy żywot. Obydwa wozy są pochodzenia kleszczowego - 679 i 708 zostały w 1986 przerzucone do nowo otwartej zajezdni R13, gdzie pierwszy dostał numer 1678 a po dwóch latach został przekwalifikowany na pojazd pomiarowy. Trzeci bohater związany był z zakładem pracy od początku, najpierw jako 1606, z przerwą 90-95 na R8 gdzie do końca pozostał 1041. Niebawem zostanie wysłany na odbudowę.
Autor: Kelly
newser

Ikarus 260.04 #691

październik 1995 - Warszawa, ul. Zdobnicza / Cienista. 373 na objeździe remontowanej ul. Globusowej.
Autor: Nodzyk

listopad 2002 - Warszawa, pętla Cm. Wolski. Kleszczowe solówki na pętli Cm. Wolski. Nawierzchnia krańca niewiele się zmieniła, chodnik wyremontowano.
Autor: Kelly
newser
18 listopada 2004 - Warszawa, ul. Powstańców Ślaskich. Ikarus na linii dzięki której kilka razy zdążyłem na czas do pracy.
Autor: Spawacz

19 maja 2005 - Warszawa, ul. Powstańców Śląskich. Ikarus na 384 zbliża się do skrzyżowania z Połczyńską.
Autor: Spawacz

16 marca 2006 - Warszawa, ul. Kaliskiego.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
18 kwietnia 2006 - Warszawa, ul. Jastrzębowskiego. W tle ucieka 628, też na 416.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
11 sierpnia 2006 - Warszawa, ulica Szczęśliwicka. Następny króciak :)
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
8 listopada 2006 - Warszawa, ul. Stroma. Czy jeszcze pamięta ktoś tę linie?
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 7

19 kwietnia 2007 - Warszawa, pętla Tarchomin. Z zewnątrz wygląda zdecydowanie lepiej niż wewnątrz.
Autor: tomek_s

Ikarus 260.04 #692

czerwiec 1997 - Warszawa, teren ORT Włościańska. Kleszczowa solówka Semperit w trakcie kasacji. Wóz z `83 ostatnie dwa lata spędził jako pojazd gospodarczy. Obok kasowany 3046 z `84 i czekający na odbudowę 2630.
Autor: Kelly
newser

Ikarus 260.04 #697

13 stycznia 2006 - Warszawa, ul. Kasprzaka. Debiut wozu na TWB, choć fizycznie już on nie istnieje.
Autor: ZaciszaniN

Ikarus 260.04 #699

maj 1996 - Trasa Łazienkowska. Widok na wschód z kładki przy ul. Jazdów. Fot. BJD
Autor: paweldrab

Komentarze: 4

Ikarus 260.04 #7

wrzesień 1995 - Warszawa, ul. Jasna. Kierowca rozpisujący kartę nie miał problemu z zapamiętaniem numeru taborowego i rejestracyjnego.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2

październik 1995 - Warszawa, ul. Solec / al. 3 Maja.
Autor: Nodzyk

11 maja 2001 - Warszawa, ul. Muranowska x Stawki. Piękny złomek z cudownym numerem i pasującym do tego numerem rejestracyjnym. Przypadek?
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 2

lipiec 2002 - petla Chomiczowka, Warszawa.
Autor: Tatuś Tatuś
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3

Ikarus 260.04 #701

1997 - Niestety nie za bardzo wiem, gdzie umieszczona jest ta scena, prawdopodobnie jakaś podmiejska miejscowość. Kadr z odrestaurowanej wersji Ekstradycji 3. Przystanek i linia tylko na cele zdjęciowe.
Autor: dev3

Komentarze: 10

Ikarus 260.04 #709

1 listopada 1997 - Warszawa, ul. Powązkowska.
Dwadzieścia lat temu przy ulicy znajdowało się tylko kilka obiektów: Cmentarz Powązkowski (tzw. Stare Powązki), oddany do użytku w maju 1792 roku (w granicach dzisiejszej dzielnicy Wola), kościół pw. św. Karola Boromeusza z lat 1790-1793, Cmentarz Powązkowski Wojskowy z 1912 roku (przy żoliborskim odcinku ulicy), kościół parafialny pw. Jozafata Kuncewicza z 1922 roku, stajnie wojskowe (użytkowane przez Centralny Wojskowy Klub Sportowy "Legia"), dwa budynki koszarowe z początku XX wieku i biurowiec CIECH-u, zaprojektowany w czechosłowackiej pracowni na przełomie lat 60./70. XX wieku, zaś ukończony w 1991 roku, po około dziesięciu latach budowy.
Dzisiaj wspomniany biurowiec już nie istnieje (rozebrano go w 2011 roku, działkę przeznaczając pod zabudowę mieszkaniową, nie istnieją także wspomniane stajnie i jeden z "koszarowców", a wszelkie wolne grunty wzdłuż ulicy i w rejonie sąsiednich ulic: Elbląskiej, Przasnyskiej, Rydygiera, zabudowywane są nowymi osiedlami mieszkaniowymi.

Linia 263 kursowała od 1 do 2 listopada 1997, ramowo w godzinach 7:00 - 19:00, na następującej trasie:
POWĄZKI (CMENTARZ WOJSKOWY) – Powązkowska – Okopowa – Towarowa – plac Zawiszy – Grójecka – PLAC NARUTOWICZA.

Pomiędzy krańcami, na trasie obsługiwała wyłącznie wybrane przystanki pośrednie:
-POWĄZKI IV BRAMA;
-POWĄZKOWSKA;
-OKOPOWA;
-PL. ZAWISZY.

Zdjęcie wykonał Dariusz Kalinowski

Autor: zadzior

Ikarus 260.04 #710

15 kwietnia 1994 - Warszawa, ul. Świętokrzyska.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2

2 listopada 2000 - Warszawa, ul. Chodecka / Kondratowicza. Zaduszkowe wzmocnienia linii 500 w wykonaniu przechodzonej solówki z Kleszczowej.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
wrzesień 2001 - Warszawa, SZCZĘŚLIWICE. Z tyłu drugi ancymon - 714 - wówczas nawet z białymi tablicami.
Autor: madve
edytor
Komentarze: 2

Ikarus 260.04 #714

październik 1995 - Warszawa, ul. Kleszczowa. 401 na trasie z Ursynowa do Ursusa, jeszcze obsługiwane solówkami.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3

Ikarus 260.04 #718

październik 1995 - Warszawa, pętla Szczęśliwice. Pięknie widoczne żałosne efekty remontu w T-4 sprzed 2,5 roku - białe schody pomalowane na czarno, czarne poręcze i kabina dla odmiany maźnięte na biało.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3

lipiec 1997 - Warszawa, ul. Sobieskiego. Tak to jest jak jest się małym dzieckiem i nie wie się że słupy psują kadr :/
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 4

sierpień 1997 - Warszawa, zajezdnia Kleszczowa. Kierownik techniczny zakładu z dumą prezentuje trwałość węgierskiej konstrukcji po kolizji z dźwigiem. gdyby nie ta konstrukcja, dźwig przejechałby przez autobus na wylot. Gdyby autobus był młodszy, trafiłby na odbudowę. Wyrok oczywisty - ścięcie.
Autor: Kelly
newser

Ikarus 260.04 #719

sierpień 1997 - Warszawa, pętla Okęcie. Pętla Okęcie będąca obecnie węzłem przesiadkowym P+R Al. Krakowska i krótki Ikarus na linii 706 który w godzinach szczytu rusza nabity do Janek. Linia 706 oraz jej poprzedniczka sprzed reformy numeracyjnej 206 stanowią od 1961r. komunikację podwarszawskich miejscowości Raszyna, Falent i Janek z tramwajem dojeżdżającym do Okęcia. Ikarus z rocznika `85 pierwotnie był pomarańczką, od 1999 szkolił kierowców jako 9061 a od 2013 przebywa jako zabytek w Krakowie.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 3

Ikarus 260.04 #721

4 lipca 1997 - Warszawa, ul. Dobra. Trwa budowa Biblioteki Uniwersyteckiej. Linia 150 przez 50 lat była związana z Ochotą i Powiślem, poległa przy budowie II linii metra.
Autor: Kelly
newser
8 października 2003 - Janki, pętla Janki-IKEA. Ikarus 260.04 obsługujący podmiejską linię 706 czeka na pasażerów.
Autor: Spawacz

Komentarze: 7

19 kwietnia 2005 - Warszawa, ul. Świerszcza.
Autor: Spawacz

Komentarze: 3

13 maja 2005 - Warszawa, ul. Powstańców Śląskich. "106" to chyba najgorsza warszawska linia, nic dziwnego, że na okres wakacji zostanie zawieszona, czy powróci niewiadomo...
Autor: Johny_Tomala

Komentarze: 3

28 września 2005 - Warszawa, Al. Jerozolimskie - lewar wtoczy się zaraz na rondo Zesłańców Syberyjskich.
Autor: ZaciszaniN

5 lipca 2006 - Warszawa-Centrum, Rondo Gombrowicza. Ostatni mohikanin ;)
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
30 lipca 2006 - Warszawa, zajezdnia Kleszczowa. Ostatnia solówka z zakresu 7xx już zdjęta ze stanu. Rozpoczyna się powolne szabrowanie...
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 5

Ikarus 260.04 #76

2 listopada 1994 - Warszawa, ul. Powązkowska. Dzień Zaduszny w 1994 roku wypadł w środę, w zwykły dzień roboczy. Jako zasilenie uruchomiono wówczas tylko linie 222, 270 oraz tramwaj 40.
Autor: Nodzyk

1999 - Warszawa, ul. Woronicza.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

21 marca 2001 - Warszawa, ul. Woronicza
Autor: Marcin Łańko (su44)

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: