Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

GoBus AS/

Scania CN320UA 6x2/2 EB CNG #

15 lutego 2019 - Słupsk, plac Scanii. Produkcja od początku roku jest tak duża, że Scania zdecydowała się po 7 latach uruchomić dawny parking dla autobusów. Tutaj trafiają wozy w pełni gotowe do wysyłki dla klienta. Obecnie stoi tutaj Citywide LF 12,0 dla TEP Parma, Citywide LF 10,9 dla VMCV Clarens, 2 Citywide LE 18,0 dla Nobiny Romerike, tytułowy przegubowiec oraz 12 Citywide LF 12,0 CNG dla Tartu. Z racji, że pojazdy dla GoBus-a dopiero od 1 lipca rozpoczną swoją służbę, zapewne jeszcze trochę postoją w Słupsku. Jest to również bardzo ciekawe zamówienie z racji tego, iż klient zażyczył sobie 19 Citywide LF 18,0 z napędem na CNG. Scania nie sprzedała jeszcze nikomu takiej ilości wozów tego typu. SPS również rozpoczęła realizację kontraktu na Citywide LE 13,7 dla LLT Luleå.
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 2

Scania CN320UA 6x2/2 EB CNG #619 TNS

30 maja 2019 - Trasa S6, południowa obwodnica Słupska. 24 stycznia 2018 roku miasto Tartu zawarło umowę ze zwycięzcą zamówienia na podstawie której od dziś, 1 lipca, 64 nowe autobusy na CNG będą obsługiwać linie miejskie. Tartu przeszło również na zupełnie nową siatkę połączeń w mieście - uruchomionych zostało trzynaście dziennych linii, które są oznaczone od 1 do 13, a także dwie nocne (numer 21 oraz 22). Przygotowania do tego zlecenia na nowe pojazdy rozpoczęły się jednak już w grudniu 2016 roku, kiedy miasto zwołało grupę, która została zaangażowana w opracowanie warunków technicznych.

Wczoraj wieczorem MAZ-y, jak i Scanie z Sebe AS wykonały ostatnie kursy i na tym przygoda tego przewoźnika definitywnie się zakończyła. OmniCity (łącznie 28 sztuk) trafią do producenta bądź w najgorszym przypadku zostaną skasowane, natomiast pozostałe wozy być może uda się sprzedać. Firma przez osiem lat funkcjonowania podobno została bardzo dobrze oceniona.

Autor: Patryk
cenzoredytor

Scania CN320UA 6x2/2 EB CNG #623 TNS

31 maja 2019 - Słupsk, plac Scanii przy ulicy Grunwaldzkiej. Sztuka numer 12 (tytułowa) oraz 15 na godzinę przed odjazdem do Poznania (potem już do Lubeki i stamtąd promem do Paldiski). Jeszcze dziś do klienta odjedzie kolejny taki egzemplarz i w przyszłym tygodniu kontrakt na 64 gazowe Citywide zostanie w pełni zrealizowany. Za miesiąc - 1 lipca - wyjadą na trasy w Tartu i zastąpią między innymi wysłużone Scanie OmniCity z rocznika 2010 (diesle) i 2011 (CNG). Na ulicach Tallinna wciąż możemy spotkać jedną Citywide LF 12,0 CNG należącą do GoBus-a, w której identyfikowane są wszelkie możliwe usterki przed dopuszczeniem do ruchu.
Autor: Patryk
cenzoredytor

Scania CN320UA 6x2/2 EB CNG #G0 555B

5 czerwca 2019 - Trasa S6 (Reblinko-Redzikowo). Ostatni przegubowiec dla GoBus Tartu podczas jazdy próbnej w ten upalny (32 stopnie) dzień.
Autor: Patryk
cenzoredytor

Scania CN320UA 6x2/2 EB CNG #WL-06440

24 kwietnia 2019 - Kobylnica, ulica Transportowa. Dziś do Lubeki (później promem do Paldiski) odjechała piąta z 19 zamówionych Citywide LF 18,0 przez GoBus Tartu. Do chwili obecnej SPS wysłała do klienta 40 solówek, teraz powolutku wyjeżdżają przeguby. Choć czasu do wysyłki jeszcze mnóstwo, to wreszcie trzeba złożyć w całość te porozrzucane wozy na placu. ;) Wieczorem zaś do Halden odjedzie Citywide LE 18,0 zamówiona przez Nobinę Romerike.
Autor: Patryk
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: