Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

新潟交通株式会社 [Niigata Kōtsū Kabushiki-gaisha]/

Nissan Diesel PKG-RA274KAN / NSK 96MC #H398-N

27 grudnia 2018 - Niigata (Prefektura Niigata), Chūō-ku, most Bandai (新潟県新潟市中央区万代橋), DK 7. Za komunikację miejską i podmiejską w Niigacie jest odpowiedzialne Niigata Kōtsū Kabushiki-gaisha, prywatna firma z co najmniej ciekawymi udziałowcami (m.in. Bridgestone i Isuzu). Firma jest też spółką-matką dwóch innych przewoźników: Niigata Kōtsū Kankō Bus Kabushiki-gaisha, który wykonuje głównie przewozy podmiejskie, dalekobieżne oraz wynajmy, oraz zaprezentowany już wcześniej Niigata Kōtsū Sado Kabushiki-gaisha, który obsługuje wyspę Sado. Tabor tej trójki to istna mieszanka, chociaż spółka-matka ma generalnie więcej nowego taboru. Siatka w samej Niigacie jest obecnie posortowana na zasadzie "drzewa" - linie mają oznaczenia trójznakowe, gdzie pierwszy znak, litera, oznacza kierunek świata (B dla linii BRT, o tym pod innym zdjęciem; C dla linii centralnej Niigaty; E, W i S dla linii na wschód, zachód i południe od miasta), drugi znak to numer kolejny wiązki w danym kierunku, a ostatni znak to numer poszczególnych linii/wariantów. Z wyjątkiem linii B1x opłata za przejazd zależy od pokonanego dystansu, i w całej sieci obowiązuje wsiadanie tyłem i wysiadanie przodem. W przeciwieństwie do wyspy Sado, opłatę można uiścić elektronicznie, tj. za pomocą karty.
Autor: TranslatorPS

Komentarze: 2

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: