Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Regia Autonomă de Transport Constanţa (1990-2019)/

Rocar 212E #615

23 czerwca 1998 - Constanţa, ???
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
Komentarze: 1

Rocar 212E #617

28 września 2008 - Constanta, Romania - trolleybus depot, Sector 2: Part of the scrap line at the depot, showing two Rocar 212E trolleys not seen before on TWB. Srapping here seemed to be a gradual process, with just some parte being removed as were needed to keep other vehicles on the road. Everything is gone now....
Autor: dvigar
edytor

Rocar 212E #621

3 września 2003 - Konstanca, Poarta 2. Rocar na ostatniej pozostawionej linii trolejbusowej.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
28 września 2008 - Constanta, Romania - trolleybus depot, Sector 2: Another Rocar 212E clingin on to operational life at the Constanta trolleybus depot. Most of this model had already been withdrawn by the time I visited and there appeared to be a policy of cannibalisation, just to keep a few remaining buses fit for service. When the system finally closed down, one or two of the newer, articulated trolleybuses went on for further use in the city of Piatra Neamt, but all others were scrapped.
Autor: dvigar
edytor
6 września 2010 - Konstanca, Bulevardul I.C. Bratianu. Świeży lakier sprawia, że wóz na oko wygląda nieźle. Czar pryska po wejściu do środka. Dziury w podłodze i ogólny stan rozkładu dobitnie świadczy, że lata świetności te trolejbusy mają już za sobą.
Autor: Misiek194
edytor
6 września 2010 - Konstanca, Bulevardul I.C. Bratianu. Historia komunikacji trolejbusowej jest nieco dłuższa. Rozpoczęła się ona 5 lipca 1959 r., kiedy to uruchomiono pierwszą linię o długości 10,4 km. Do jest obsługi wyznaczono trolejbusy TV 2E. Podobnie jak w przypadku tramwajów, lata '80 i '90 to czas dynamicznego rozwoju. W 1990 roku funkcjonowało tu aż 13 linii (40-51+48B), a park taborowy liczył 162 trolejbusy, głównie przegubowe. W 1991 r. przystąpiono do racjonalizacji - zlikwidowano linie 45, 46 i 50, natomiast z linii 42 wydzielono dodatkową linię 42 kreślone (42B). Koniec lat '90 to systematyczna redukcja ilości posiadanego taboru. W 2001 roku w eksploatacji znajdują się "jedynie" 72 trolejbusy. Prawdziwy armagedon następuje jednak w 2002 roku, po zakupie 115 niskopodłogowych autobusów MAZ 103. Likwidacji ulga 9 linii trolejbusowych, a na placu boju pozostają jedynie 48 i 48 kreślone (48B). 3 grudnia 2010 r. nastąpiła jednak ostateczna likwidacja elektrotransportu w tym mieście. Pod nóż poszły 2 ostatnie linie, a sieć trakcyjną pospiesznie zdemontowano...
Autor: Misiek194
edytor
7 września 2010 - Konstanca, Bulevardul I.C. Bratianu. Patrząc wstecz, chyba najliczniej reprezentowanym modelem trolejbusu w Konstancy były Rocary E217, czyli przegubowa odmiana widocznego na zdjęciu modelu E212. Większość wycofana została w momencie likwidacji 9 linii trolejbusowych w 2002 roku. Część została sprzedana do innych miast np. do Braszowa, inne po prostu skasowano.
Autor: Misiek194
edytor

Rocar 212E #622

28 września 2008 - Constanta, Romania - Strada Traian: The trams and trolleybuses in the Black Sea city of Constanta are now just a memory. In 2008, both systems were still operating (just), although they did not last much longer and were becoming very badly maintained, with many vehicles awaiting scrapping. Here is one of the small fleet of Rocar 212E trolleybuses, first placed into service in 1998, which were among the first one to go.
Autor: dvigar
edytor
6 września 2010 - Konstanca, Strada Traian. Do historycznego końca konstanckich trolejbusów dotrwało 5 sztuk wozów typu E212 o numerach inwentarzowych: 619-622 i 624. Choć ich archaiczny wygląd na to nie wskazuje, wyprodukowane zostały one w latach 1998-99 więc relatywnie nie dawno. Zainstalowano w nich silnik typu TN76 o mocy 125kW. Pasażerom oferują natomiast 29 miejsc siedzących i 93 ogółem.
Autor: Misiek194
edytor

Rocar 212E #624

7 września 2010 - Konstanca, Bulevardul I.C. Bratianu. Warto wspomnieć, że w sumie przez Konstance przewinęło się 11 takich trolejbusów oznaczonych numerami 614-624 wyprodukowanymi w latach 1996-99.
Autor: Misiek194
edytor
7 września 2010 - Konstanca, Bulevardul I.C. Bratianu. Porównanie poziomu rozwoju i życia w Bułgarii i Rumuni wychodzi zdecydowanie na korzyść tego drugiego państwa. W Bułgarii czas jakby się zatrzymał, nie widać też praktycznie żadnych inwestycji choćby z wykorzystaniem środków unijnych (te zresztą zostały wstrzymane za korupcję). Natomiast w Rumuni poziom życia nie jest może najwyższy, ale widać, że próbują wykorzystać swoją szansę. Nie mniej trochę jestem zawiedziony tym krajem. Media co rusz informują, że poziom rozwoju zbliżony jest tu do polskiego. Na podstawie wrażeń z kilkudniowego pobytu, mogę powiedzieć, że to bzdura! Jeszcze im sporo brakuje...
Autor: Misiek194
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: