Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Essener Verkehrs-AG/

Duewag M8C #1101

13 czerwca 2001 - Essen, Hobeisenstraße.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
28 kwietnia 2007 - Essen, Altenessen Bahnhof.
Autor: NadzórRuchu

Duewag M8C #1104

30 września 2014 - Essen, Altenessen Bf. Tramwaj linii 106 dotarł do krańca przy dworcu Stare Jedzenie.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 13

Duewag M8C #1105

28 kwietnia 2007 - Mülheim an der Ruhr, Friedrich-Ebert-Straße.
Autor: NadzórRuchu

Duewag M8C #1107

30 września 2014 - Mülheim/Ruhr, Hauptfriedhof. 104 rusza w trasę do Essen, a `zatramwaj` oczekuje na przyjazd 110, by przewieźć potencjalnych chętnych 1,5 km dalej do Lotniska.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
30 września 2014 - Mülheim/Ruhr, Hauptfriedhof. Linia 104 łączy Mülheim z północnymi obrzeżami Essen, dlatego część brygad obsługuje przedsiębiorstwo z tego drugiego miasta.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Duewag M8C #1110

30 września 2014 - Essen, Helenestraße/ Altendorfer Straße.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Duewag M8C #1114

sierpień 1986 - Essen, Hauptbahnhof, August 1986.
Autor: HKN
edytor

Duewag M8C #1151

6 listopada 2021 - Essen, Bredeneyer Straße.
Autor: Paweł Ratajczak

Duewag M8C #1155

30 września 2014 - Essen, Altendorfer Straße.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4

Duewag M8C #1157

30 września 2014 - Essen, Bredeney. Ta końcówka nie daje spać miejscowym planistom transportu. Dojeżdżające tutaj linie 101 i 107 muszą korzystać po drodze z tunelu wspólnego z linią U11, w którym dwie stacje mają tylko wysokie perony. Podniesienie peronów na obu liniach nie wchodzi w grę, obniżenie części peronów na wspomnianych stacjach uniemożliwiłoby korzystanie z nich przez wydłużane w czasie targów pociągi linii U11. Doraźnie więc w części wagonów zmodyfikowano drzwi, aby mogły korzystać zarówno z niskich jak i wysokich peronów. Ale problem zaraz powróci, bowiem seria M8C już pomału idzie w odstawkę.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

Duewag M8C #1158

30 września 2014 - Essen, Marktstraße. Punkt przesiadkowy w dzielnicy Borbeck.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Duewag M8C #1175

21 sierpnia 2013 - Gelsenkirchen, Florastraße.
Autor: Amalio

Duewag M8C #1180

19 czerwca 2006 - Gelsenkirchen Hauptbahnhof. W Zagłebiu Ruhry wszystkie sieci tramwajowe z wyjątkiem Dortmundu są ze sobą połączone. Stąd m.in. obecność Esseńczyka na sieci Bogestry. Pasażerowie z niedowierzaniem patrzą na wysuwające się schodki. W Essen bowiem część peronów w tunelach jest wyłącznie wysoka.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4

Duewag M8C #1402

15 sierpnia 2012 - Essen, Witteringstraße. ZKM Gda już oficjalnie poszukuje "nowe" tramwaje, jednak te M8C nam nie zagrażają :).
Autor: Maciej Skuza

Duewag M8C #1408

30 września 2014 - Essen, Hauptbahnhof. Podziemne stacje stadtbahnu budowane były z myślą o taborze dostosowanym do wysokich peronów. Tymczasowo umożliwiono jednak korzystanie z nich normalnym tramwajom, obniżając fragmenty peronów. Ta tymczasowość z czasem przerodziła się w stałość, bowiem śmiałe projekty przebudowy całej sieci tramwajowej w lekkie metro trafiły do lamusa.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

Duewag M8C #1411

19 kwietnia 2008 - Essen, w podziemiach dworca.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 13

Duewag M8C #616

21 września 2013 - Essen, Germany - betriebshof/zajedznia Goldsmidtstrasse: One of the 1979 batch of Duewag 8-axle trams, #1115, was converted in 2010 to this works car by the simple expedient of removing a section, making it now a GT6. It is now in this rather startling all-over bright green livery.
Autor: dvigar
edytor
Komentarze: 1

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: