Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Metro Transit/

Gillig BRT LF 40 #8002

10 października 2016 - St. Paul, Snelling Ave.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Gillig BRT LF 40 #8004

8 października 2016 - Minneapolis, E 46th St. Jedną z cech "lekkiego BRT" są pełnowartościowe wiaty i automaty biletowe na przystankach, a co za tym idzie system z kasownikami i lotnymi kontrolami - zamiast standardowego obowiązku wsiadania pierwszymi drzwiami i przysłowiowego płacenia do czapki.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Gillig BRT LF 40 #8006

10 października 2016 - St. Paul, Snelling Ave. Kursująca tu linia 84 jak to typowa amerykańska linia zwykła ma przystanki przy co drugiej latarni - i tu, i 200 metrów wcześniej przy ważniejszym skrzyżowaniu (po lewej za autobusem widać sygnalizator). Ale przyspieszona Aśka zatrzymuje się tylko na tym wcześniejszym.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Gillig BRT LF 40 #8008

10 października 2016 - St. Paul, Snelling Ave.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
10 października 2016 - St. Paul, Snelling Ave. Autobus linii "lekkiego BRT" A. W roku 2019 ma ruszyć kolejna, C, obłsugiwana elektrycznymi przegubowcami.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Gillig BRT LF 40 #8009

9 października 2016 - St. Paul, Snelling Ave. Uruchomiona w czerwcu 2016 r. linia A to obwodowe połączenie z kategorii "lekkiego BRT" - ma przystanki co 500-1000 m, 10-minutowa częstotliwość przez cały tydzień, i jest obsługiwana przez wydzieloną grupę nowych wozów. Na swej trasie komunikuje się z obiemia tutejszymi liniami tramwajowymi.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: